آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: قدر :.

يكشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۴۰ ب.ظ

به نام خدا

قدر شب قدر رو بدونم. چطور؟

اونو دیگه تو تقدیرم قرار بده، خدا، که همچنان با من حرف می زنی. و برام راه می گشایی. حتی وقتی اتفاقات به ظاهر بد رو برام رقم می زنی، بعد خودتو نشون می دی که کار خودت بوده و برنامه ای داشتی براش. و چقدر دوست دارم این اعتمادی که بهت دارم رو.


خدایا در این شب تقدیرم رو خوب قرار بده. پارسال سفر حج رو نصیبم کردی، تا برات بمیرم، از این کارها بیشتر بکن. خدایا تقدیرم و تقدیر تمام کسانی که بهم التماس دعا گفتن رو عالی و عاقبت به خیری، قرار بده.



چاککککرتم...



پی نوشت:

ماه عسل. آمریکا. من و همسر. خدا. و من یتق الله...

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۴
مریم صاد

نظرات  (۴)

۱۴ تیر ۹۴ ، ۲۳:۴۵ رضا فاطمی
ایشالله که تقدیرت خوب میشه و ...شاهزاده با اسب سفید میاد و.. البته بلکه اومده باشه تا الان(:...
با خدا بایدراحت و خودمونی بود ...همینه دیگه...
ایول):
۱۵ تیر ۹۴ ، ۱۴:۲۳ لولا پالوزا
مرسی عزیزم امیدوارم تقدیرت این باشه که تقدیر سالیان سال بعدت هم خوب باشه

منم دعا بنوما :-*
۱۵ تیر ۹۴ ، ۲۰:۳۹ مدافعان حرم
پایگاه رسمی مدافعان حرم http://www.modafeon.blog.ir
ما را با درج لینک در وبگاه خود حمایت نمائید
یاعلی
ای کاش تو تقدیر من هم قرار بده..
+لینک شدید
پاسخ:
انشاءالله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی