آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: اسموتی :.

يكشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۴، ۰۷:۲۳ ب.ظ

به نام خدا

طبق معمول تو سایتهای آشپزی در حال گشت و گذار هستم و یهو چشمم به "اسموتی" می افته. این مدت خیلی اسمش رو شنیدم، بازش می کنم تا ببینم اصلاً چی هست.


این برای چندمین باره که می بینم، تمام آنچه برای مراحل درست کردن یک چیز خوشمزه طی کردم و فکر میکردم اختراع خودمه، اسم جهانی داره.

پارسال سالاد میوه با طعمهای مختلف درست می کردم و بعد فهمیدم واقعاً این جزو خوراکی های جهانی و اسمش هم "کوکتل میوه" هست.

(میوهای نگینی خرد شده، همراه آب میوه، خامه یا بستنی به عنوان سس)


بعداً حلوای نشاسته با طعمهای مختلف درست می کردم و فهمیدم اسمش "پودینگ" هست.

(ترکیب نشاسته و آب و شکر و مواد طعم دهنده)


حالا هم نوشیدنی هایی که تو پست قبل نوشتم رو سرچ کردم می بینم اسمش "اسموتی" هست.

(مخلوط شدۀ چند میوه به همراه طعم دهنده و یخ)


خلاصه اینکه اینطور.


http://music-film.ir/wp-content/uploads/2014/04/watermelon-1172.jpg

http://iranianclinic.com/uploads/banana-milkshake22_11625.jpg


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۱
مریم صاد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی