آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: که چی ؟؟؟ :.

يكشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۰۹ ق.ظ

به نام خدا

عید فطر رسید. و وقتی دعای افطار شب آخر رو می خوندم، به روز اول تا آخرش فکر می کردم...

امسال ماه رمضان، میجیله به میونمون اومد. و وقتی تنهای تنهای تنها بودم، براش قرآن می خوندم و باهاش از نقشه هایی که براش کشیده بودم حرف می زدم. تنهای تنهای تنها، چون اگر کسی پیشم بود مورد تمسخر قرارم می داد.

زیاد دوستَم نداشت، جاش گرم و نرم نبود. هوای زندگی خوب نبود. رفت. و من شکستم. و من مثل گذشته ها شکستم. و من وارد بازی مسخرۀ دیگه ای شده بودم و باز باید برای رسیدن به چیزی، سخت تلاش می کردم. و من تمام آنچه در زندگی به دست آوردم رو سخت به دست آوردم........... سخت بهم عنایت شد........ سخت....

اون رفت و هیچ کس نگذاشت براش از دردهام بگم. اون طوری که دلم رو بتونم آروم کنم. و من تنهای تنهای تنها بودم. درست مثل روزهای دیگه که از ماه رمضان خیلی قبل تر سراغ داشتم. و اون دعای کمیل خاص...

اون رفت و من رو با آرزوی 22  اسفند 94 تنها گذاشت. اون رفت و حتی اون هم من رو برای برنامه ریزی عید 95 و مرخصی های همسر به تمسخر گرفت. اون رفت و من کوچولوی کوچولو شدم. درست انگار دنیا به پایان رسیده باشه. انگار که جوان رعنایی رو از دست داده باشم. هه...

و بعد 22 اسفند برام دردناک شد. و تمام آنچه در رابطه با این مسئله هست... چون Bold و Bold و Bold تر شد.

نشستم و خوب که فکر کردم، دچار شک شدم. اینهمه دل دل کردن و خواستن برای چی؟ که چی؟




پی نوشت:

نه، نمی تونم ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۸
مریم صاد

نظرات  (۳)

برات ناراحتم و هیچ کاری ازم بر نمیاد. یعنی بلد نیستم کاری بکنم در حالی که خیلی دلم میخواد یه کاری بکنم.
این حسیه که من زیاد تجربه ش میکنم. یه حس خیلییییییییییی بد. خیلی خیلیییییییییییییی بد... "حس ناتوانی"
:(
برای برنده شدن تنها زدن ضربه های محکم و دقیق کافی نیست. مهمتر این است که بلد باشی چطور زیر ضربه های سنگین دوام بیاری.
"مایک تایسون"
هرچه قدر بیشتر جلوی زندگی گارد بگیری ضربه های محکم تری می خوری.
"بروس لی"

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی