آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: My Best Leader :.

يكشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۲۷ ق.ظ

به نام خدا

نماز عید فطر آقا، چیزی هست که هیچ جوره نمی تونم و دلم نمیاد از دست بدم. سرمای زمستون. گرمای تابستون. همه جوره همه وقته.

و وقتی سر نماز که خیس عرق بودیم، نسیم می وزید و یخ می کردیم، پیش خودم فکر می کردم:

خدا باد رو احضار کرد، گفت اینها تو تش و گرما، جوری که کلی ادم جلو روشون خوردن و اسراف کردن، برای من روزه گرفتن، حالا جوابشون رو به شکل ظاهری با خنک کردنشون بده.

و باد وزید، ملیح و دلنواز. و حالهای بد از تنها گذشتند و رفتند و ابر باران زا شدن در آسمون.



اَلحمدُلله عَلی مَا هَدانا






http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/30342/B/13940427_7930342.jpg


و چقدر شیرین و چسبناک و دلیرانه و قدرتمند بود سخنان رهبرم

خدا حفظتون کنه



پی نوشت:

خدای خوبم، غمگینم. نه از لطفت نا امیدم نه هیچ چیز بد دیگه.

فقط غمگینم. اجازه که دارم؟؟؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۸
مریم صاد

نظرات  (۲)

۲۸ تیر ۹۴ ، ۱۰:۲۳ لولا پالوزا
آخی منم دلم خواست :(
امیدوارم همونی که جواب گرما کشیدنت ـو داد دلتو زوده زود شاد کنه مریم عزیز :)
پاسخ:
مچکرم عزیزم.
۳۰ تیر ۹۴ ، ۲۱:۰۹ لولا پالوزا
آفرین کوکوی نودل؟واااااو خوشمزه میشه؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی