آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: Haircut :.

دوشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۰۲ ب.ظ

به نام خدا

چند وقتی بود موهام ریزش شدید پیدا کرده بود، هر چی که به ذهنم می رسید و تا به حال برای رفعش جواب داده بود رو امتحان کردم و خوب نشد. کلافه و افسرده شده بودم. خیلی.

رفتم و به آرایشگرم گفتم تا هرچقدر که دلت می خواد کوتاه کن، گفت نه، دختر بدی نباش من فقط این چندتا مدل رو برات کوتاه می کنم. که مدلهای خیلی کوتاهی نبود به نسبت اونچه من تو فکرم داشتم.


http://images.clipartpanda.com/black-hair-clipart-beauty-salon-clip-artsalon-20clipart-clipart-panda-free-clipart-images-greatmodelzone-evcfwerg.jpg


کوتاه کرد و لپهام طبق معمول گذشته زد بیرون. صورت کشیدۀ من با موهای کوتاه تپل تر به نظر می رسه. باب میل مادر و مادرشوهر.

فردا همسر از شیفت بیاد و ببینیم شکه می شه یا نه، بیچاره خیلی موهای بلند دوست داشت... ولی چاره ای نداشتم دیگه. روانم در عذاب بود.



پی نوشت:

علاوه بر داروهایی که خوردم کلی آزمایش دادم و همه چیزم نورمال بود و هنوز که به نتیجه ای نرسیدم. یه آزمایش دیگه مونده. :(

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۶
مریم صاد

نظرات  (۱)

مبارک باشه یه تنوعه.

من منتظرم خدا کمک کنه و من همّت کنم بلکه یه کم لاغر شم، بد برم موهامو کوتاه کنم. وگرنه کلا میشم یه لٔپ که مقادیری چشمو ابرو روشه 

پاسخ:
:))))) تو همه جوره نازی. اتفاقاً با این ظاهر ناز مصری کوتاه کنی خیلی بهت میاد. فکر کنم قبلاً همچین عکسی ازت دیدم.


فعلاً که جوری شده احتمالا داره دیگه نذاره موهامو بلند کنم. :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی