آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: میلاد :.

يكشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۴۰ ق.ظ

به نام خدا

یعنی به طور واقعی و به معنی واقعی کلمه دچار بی خلاقیتی شدم. واقعاً ذهنم به هیچ جا راه نمی ده. کاش ایده خوب به ذهنم برسه و بشه که خوب برگزارش کنم.


http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcST4FUAG7ag9KtIVG0vK8PbNpkSzkPrWMwuerU3Wx-SkaY8DD_VAA


به کل خنگ شدم.


پی نوشت:
چی از این بهتر؟
سه شنبه 8 صبح به یه سمینار دعوت شده. بی نهایت امیدواریم به این سمینار.
و البته برای من عالی می شه چون یه عالمه وقت دارم تا کارهام رو سروسامون بدم. :)
قربونت برم خدا.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۱
مریم صاد

نظرات  (۱)

شک ندارم یهو یه چیز خیلی‌ خاص به ذهنت میرسه

فقط باید هی‌ فک نکنی‌ بهش و گیر نباشی‌ سرش 

بیا هووورا خدا جون هم که برات زمان جور کرد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی