آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: جوش :.

پنجشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۴، ۰۸:۲۱ ب.ظ

به نام خدا

همسر من، خیلی خیلی شبیه آقای فیلم Up هست. نه از لحاظ سنی و ظاهری، از لحاظ سنگین و عاقله مرد بودن. و من هم از لحاظ شر و شور شبیه خانم فیلم Up هستم.

همسر شاید یه جاهایی که دوست دارم، احساساتی نشه و مثل مردهای رومانتیک حرکات رومانتیک از خودش نشون نده، اما برای من ِدم دمی مزاج ِاردیبهشتی که مثل هوای بهار هر دقیقه یه جوریم، خیلی خوبه. احساساتی نبودنش آرامش زندگی رو به دنبال داره. عاقله. عاقل بودن مرد بیشتر از احساساتی بودنش تو زندگی واجبه. این رو به تمام دوستهام که در مرحله ازدواج هستن می گم.

خدایا من هم کمی عقل پلیز...


http://mag-cosmo-prod-s3.s3.amazonaws.com/legacy/images/faq/up01.png


الحمدلله الحمدلله الحمدلله الحمدلله الحمدلله الحمدلله الحمدلله الحمدلله الحمدلله الحمدلله الحمدلله الحمدلله الحمدلله الحمدلله الحمدلله الحمدلله الحمدلله الحمدلله الحمدلله الحمدلله الحمدلله الحمدلله الحمدلله الحمدلله الحمدلله الحمدلله الحمدلله الحمدلله الحمدلله الحمدلله الحمدلله الحمدلله الحمدلله الحمدلله الحمدلله الحمدلله



پی نوشت:

از وضع موجود راضی نیستم. نیاز به غار تنهایی دارم.

بدون هیچ برداشتی خوانده شود.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۱۹
مریم صاد

نظرات  (۳)

۱۹ شهریور ۹۴ ، ۲۰:۲۴ مهدی جزینی درچه
سلام

این مطلب رو حتما بخونید : توصیه حجت الاسلام قرائتی به خانم ها و آقایان

موفق باشید .
سلام
هر چیز جای خود. عاقله مرد بودن برای مردان وقتی زیباتر می شود که لطافت و مزاحشون هم سرحای خودش باشد. همین سرجای خود بودن خودش نشانه عاقله بودنشان است.
امید داریم همه مردان ما این طور باشند و با صفا..
خوشبخت باشید و شاداب الهی
التماس دعا
پاینده باشید و سرزنده

غار تنهائی‌ خیلی‌ هم خوبه

به نظر من همه یه زمان هایی بهش احتیاج دارن

یعنی‌ از من بشنو که بعد یه بچه هنوز همونم که بودم

حالا گاهاً یه کم چاشنی‌ مامان بودن میدم به کارم که پسری صداش در نیاد

ولی‌ اینکه ما اردیبهشتی‌ها بتونیم کلا عقل بشیم نشدنی جونم 

که البته من دوسش دارم، اینجوری زندگی‌ جذاب تره 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی