آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: هفته :.

پنجشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۱۲ ق.ظ

به نام خدا

به نظرم "روز" زودتر از هفته و "هفته" زودتر از ماه می گذره. چقدر پوروفوسورم من!


http://palliative-sw.org/wp-content/uploads/Calendar.jpeg




پی نوشت:
هنوز اسباب کشی نکردم.
همه چیز جعبه شده و تو خونه خودمون منتظره تا اینهایی که جای ما تو خونه مامان هستن، خالی کنن و برن.
هیچ چیزیم دم دست نیست و هیچ کاری نمی تونم انجام بدم.
همه چیز دست به دست هم می ده و گاهی از این جابه جایی پشیمون و ناراحت و عصبانی و دلگیر و ... می شم.
برای من و همسر که خونه ترکونی و تکونیمون دو روز طول کشید واقعاً این آشوب، عذاب آوره.
با این حال، همسر خیلی صبور تر از منه و برای رهایی از همه چیز می ره کتابخونه.
کمتر از یک هفته تا مهمترین و سخت ترین امتحان طول تحصیلش باقی مونده.



یه پی نوشت دو سه متر بزرگتر از متن اصلی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۱۹
مریم صاد

نظرات  (۱)

درکت می‌کنم عزیزم

ما تا قبل از این که بیایم این سر دنیا هر سال اسباب کشی‌ میکردیم. فک کن بعد این که اسباب‌ها رو خالی‌ میکردیم تا شب دیر وقت همه چی‌ سر جاش بود و فرداش خونه کاملا آماده

ما جفتمون روانمون میریزه بهم تو هرج مرجع خونه.

پاسخ:
ما هم.
البته به خاطر امتحان همسر و حال ندار بودن من یکمی بیشتر طول کشید. انشاالله امشب تموم میکنم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی