آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: مهربانی :.

دوشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۳۵ ق.ظ

به نام خدا

حالم خوش نیست. با این حالم دیگه صلاح نیست که گزارشها و خبرهای حج رو بشنوم.

فقط با خودم دارم کنار میام که وقتی اومدن، تو تشییع جنازه شون شرکت کنم و دلم رو خالی کنم.

حالم خوش نیست. خواب خوب ندارم. همش پریشانی. همش تشنج.

دلم خیلی سوخته. هی دارم مهربانی رو بهش یاد می دم:

اسم این حال مهربانی است.

اسم این درد مهربانی است.

مهربانی گاهی درد دارد.

گاهی چیزهای خوبی هستند که باید باشی. و باید برای بودنش تاوان بدهی. اما باشی.

یکی از آن چیزهای خوب مهربانی است. و تاوانش هم گاهی درد و غم است. گاهی.

مهربان باش. مهم است. حیاتی است.


http://athleticlab.com/wp-content/uploads/2014/03/heart_rate_monitor.jpg



پی نوشت:

یک بار دیگه حلیم پختم. حلیم. چه اسم مرتبتی.

از سری قبل خیلی بهتر شد. کلی ساعت بالای سرش ایستادم و هم زدم. حلیم چه اسم خوبیه براش. مهربانی داره تو خودش. ارمغانش مهربانیه. تقسیمش کردم بین اعضای خانه. نرجس گفت اگه روش پسته نداشت متوجه نمی شدم کار خودته.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۶
مریم صاد

نظرات  (۲)

سلام.
مهربان بود و خوشمزه. خیلییییی خوشمزه. :*
ای بابا. آدم نمیدونه چی بگه.خدا صبر بده اونم خیلی زیاد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی