آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: خبرهای خوب :.

چهارشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۴، ۰۱:۰۵ ب.ظ

به نام خدا

باز هم یه عالمه خبر خوب.

همسر موفق شد از سد امتحان جامعش هم با موفقیت عبور کنه.

خودم سایت رو دیدم و خودم خبرش رو بهش رسوندم. از خوشحالی سجده شکر به جا آوردم. خودش نماز شکر خوند و بعد از مدتها احساس کردم چقــــــــدر داخل دلش آرامش داره.

شرایط خوبی نبودیم وقتی امتحان داشت. وسط اسباب کشی و کارهایی که واجب بود خودش باشه و انجام بده. اضطراب داشت و اگر موفقیت کسب نمی کرد هزینۀ زیادی برامون داشت و همه اینها با دیدن یک کلمۀ "قبول" دیگه اسمش نگرانی نبود.

یه بار بزرگ از رو دوشش برداشته شد و حالا با خیال راحت اسمش رو دکتر صدا می زنیم. چند هفته هم هست کتابخونه به کتابخونه دنبال موضوع رساله اش هست و من کیف می کنم. :)

این از این.

حسابی که سر حال شد، وقت چی بود؟ بعله خرید. اما این بار خرید متفاوت.

رولان، حراج 70% گذاشته بود، از جنس و مدلهاش خبر داشتم که چطور هست. با جاری ِ بچه دار مشورت کردم و قرار شد بریم لباسهایی که نیاز به جنسیت نداره رو تهیه کنیم. گفته بودن (0-3 ماه) رو بخرم. دقیقاً طبق اعتقاد خودم که آدم هر وقت هر چی لازم داره بخره.

9 تا تیکه لباس تو خونه، بادی و شورت عینکی و یه شلوار لی براش خریدم شد 91 هزار تومن. یه جوراب می خواستم بخرم دقیقا دو بند انگشت. قرمز. 4500. ضعف کرده بودم. ولی نخریدم. همه لباسهاش دقیقاً دو برابر قیمت لباسهای من و بابا بود.

اومدیم بیرون و از تو ماشین تا آخر شب 7-8 بار هی بازشون کردم نگاهشون کردم و قربونشون رفتم و ضعف رفتم و می ترسم تا نی نی به دنیا بیاد چرک بشن و بی استفاده.



پی نوشت:

دل تو دلم نیست برای دونستن جنسیتش تا خریدهاشو انجام بدم. سرویس خواب و این چیزهاش رو که احتمالاً سنگین و رنگین، بخرم. چوبش رو هم احتمالاً اصلاً تو فاز کودکانه نخرم. کلاً برنامۀ جهیزیه ام که هر چه لازم هست بخرم  واز اون برنامه بسیار راضی بودم، برای سیسمونی هم در نظر دارم و ابداً تو فکر چیزهای مرسوم نیستم. همش تو دور و بری ها نگاه می کنم ببینم چی ها واقعاً واجبه و تو لیستم می نویسم.

و جالبه، باز کارهام افتاده به دم عید و بعد از عید. اصلاً خیلی روند زندگیمون جالبه. همه چیز اردیبهشتی.




موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۰۶
مریم صاد

نظرات  (۳)

الهی شکر بخاطر همه ی نعمتهای بی حسابش به عدد قطرات آب...
پاسخ:
الحمدلله

وای لباس بچه و وسایلش هنوز‌م که هنوزه منو می‌کشه از خوشی‌

هنوز وقتی‌ برای پسری میریم خرید من یه سر میرم قسمت نوزاد و قربون صدقه لباسا میرم

به دنیای پدر مادری خوش اومدید.

از این به بعد همینه جونم، ۱-۲ تا تیکه از لباس‌شون قیمتش می‌شه اندازه سر تا پای ما آدم بزرگا. بد ۱ ماه بعد براشون کوچیکه بلکه هم کمتر

که البته به سلامتی‌ و تندرستی بپوشن و نوش جونشوووووووون 

 

انقدر ذوق نی‌نی رو کردم داشت یادم میرفت تبریک بگم قبول شدن همسر رو

امیدوارم همیشه همینجور موفق باشن.


 

 

پاسخ:
بووووووووس
۰۷ آبان ۹۴ ، ۱۷:۴۷ کشک و بادمجون
چقد خرید کردن برای این جوجه ها لذت بخشه. خوش بگذره بهتون حسابی. ولی زیاد راه نرو .مراقب خودت باش خانومی :-*
پاسخ:
چشششششم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی