آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: این جمعه دوست داشتنی :.

جمعه, ۸ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۱۲ ب.ظ

به نام خدا

امروز از اون جمعه هایی بود که همیشه دوست داشتم.

همسر باشه. صبحانۀ خوب باشه. نهار ِخوب تر تهیه کنم. دوتایی به سر و وضع زندگی برسیم و کلی خوش باشیم.  

بعد از تموم شدن کارها، حمام جهت رفع خستگی و بشقاب میوه و تلویزیون و دوتایی وقت گذروندن.


http://us.123rf.com/450wm/vanillamilk/vanillamilk1411/vanillamilk141100150/33788190-bright-colored-illustration-in-a-flat-style-with-couple-watching-television-sitting-on-the-couch-in-.jpg?ver=6




پی نوشت:

یه روز با دل مشغولی های ساده اما دیر به دیر دست یافتنی برای زندگی ما.




موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۰۸
مریم صاد

نظرات  (۳)

۰۹ آبان ۹۴ ، ۱۲:۲۹ سعید حسن زاده
درباره فانتزی های من نوشتید. با این که اگه به مادرم تو خونه کمک کنم چنان دعایی میکنه که هم مرتبه شهدا قرار میگیرم!!!! ولی دوست دارم با نامزدم بریم زیر یه سقف و اون به من بگه و منم براش کار کنم. 


زن ذلیلی از الان!!!!! :))
پاسخ:
از لحاظ معنویش هم که حساب کنید، خدمت به خانواده و همسر در همون اندازه کمک به مادر ثواب نداشته باشه، کمتر ثواب نداره.
و یه عالمه انرژی مثبت.

زن ذلیلی و مرد ذلیلی نداریم. همه اینها الطاف ما هست به اندازه فهم و درکمون به شریک زندیگمون.
به به خیلی هم خوب.
قالب قشنگیه
:-*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی