آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: آسمان ِ آبی حق من است :.

چهارشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۴، ۰۷:۲۱ ب.ظ

به نام خدا

بعد از چند روز هشدار برای خارج نشدن از خونه، امروز هوا به لطف رگبارهای این چند روزه که خدای مهربون فرستاد، عالی بود. عالی. ییرون رفتیم. این شکلی بود هوا. آسمون تا ته ِ ته تهران آبی ِ آبی بود.


http://www.afkarnews.ir/images/docs/000188/n00188807-b.jpg


رفتم برای تمدید گواهینامه. یک ماهی بود که منقضی شده بود و منم بی حواس، داشتم رانندگی می کردم. ده سال گذشت و این عمره که می گذره...

20. 30...



پی نوشت:

تو پلیس +10، پر بود از زائر...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۰
مریم صاد

نظرات  (۲)

۲۱ آبان ۹۴ ، ۱۲:۲۱ کشک و بادمجون
تا میتونی آشپزی کن حال کن تو هوای خوب قدم بزن هرکار دلت خواست بکن . هی بخواب بخواب بخواب. بدنیا که بیاد دیگه همه چی تمومه.  قربونشون برم تمام وقت آدم رو میگیرن. همه چی زندگی میشن. تا میتونی بخواب. من یک ساله کمبود خواب دارم ؛-)  راستی برای تعیین جنسیت نرفتی هنوز؟
پاسخ:
حالا اتفاقا بر خلاف قبل، خیلی کم خواب شدم. خیلی.

***

دل تو دل خودم نیست. هفتۀ دیگه انشاءالله باید برم دکتر ببینم چه سونویی برام می نویسه، غربالگری دوم یا عمومی یا چی.

خدارو شکر که هوا خوب شده

امیدوارم که همین‌جوری بمونه.

دلم اندازه یه مورچه شده برای تهران.

پاسخ:
همون یه روز بود. هوا خوب نیست...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی