آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: هرا :.

يكشنبه, ۶ دی ۱۳۹۴، ۰۱:۱۰ ب.ظ

به نام خدا

الآن همش ما باید به فکر سیسمونی باشیم، ولی هی برای همدیگه خرید می کنیم. لباس و ملافه های خوشگل برای عید و بعد از زایمان و ... و همسر هم که می دونه من عاشق رنگ هستم، هر بار بیرون بریم(که اکثراً این چند وقته بیرون رفتنهای درمانی بوده و اجباری...) برام یه ظرف رنگی خریده دلم شاد بشه. برای همین می گم ما خوبیم و شاد.



هوای آلوده هم که هر دومون رو خونه نشین کرده. هر دو جزو گروههای حساس هستیم. و کی باورش می شه هنوز شغل آتش نشانی جزو مشاغل سخت به حساب نمیاد...



پی نوشت:

یه فیلم شبکه 5 داره نشون می ده. "یادداشتهای یک زن خانه دار" . دیشب قسمت اولش بود. با همسر کلی خندیدیم و خوشم اومد. فیلمها و کتابهای وبلاگی دوست دارم. مثل کتاب "به همین سادگی" زویا پیرزاد. و فیلم "سر به مهر".


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۶
مریم صاد

نظرات  (۴)

۰۶ دی ۹۴ ، ۱۳:۲۰ خانومی ...
دوست داشتم یادداشت های یک زن خانه دار رو ببینم ولی دیشب خوابم برد ...
منم عاشق رنگ ام 
۰۷ دی ۹۴ ، ۰۹:۰۸ سعید حسن زاده
شاید به این خاطر باشه که حقوق و مزایای شغل آتش نشانی یه خورده نسبت به شغلهای دیگه بهتره
پاسخ:
و خطر و استرسش برای خود و خانواده هاشون.
هر روز که میخونم هنوز هوا آلوده است کلی غصه میخورم.تا جایی که میتونی از خونه بیرون نرو عزیزم.

خیلی هم خوبه.آفرین به تو و همسر.

منم تبلیغ این سریال رو دیدم حدس زدم خوب باشه.میرم تو سایت نگاه میکنم پس.
۰۷ دی ۹۴ ، ۱۵:۴۴ کشک و بادمجون
اینقد که از حال و هوای قشنگ بارداری نوشتی دلم یکی دیگه خواست :دی                                           کلا به نظر من یه دونه بچه کمه آدم باس سه چار تا داشته باشه :دی
پاسخ:
موافقم.  من فعلا این رو بدنیا بیارم. البته تو دیگه حق نظر داری.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی