آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: می بافم و می بافم :.

دوشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۰۵ ق.ظ

به نام خدا

پنج شنبه که هوا خوب بود بلاخره برای خرید کاموا از خونه خارج شدم.

فعلا فقط برای پتوش خرید کردم. اما دوسه تا چیز دیگه مد نظرم هست که باید ببافم. 

پتو رو 6 رنگ رنگین کمان میبافم. تنها چیزی که به نظرم علاوه بر شاد بودن دختر و پسرونه است.



قرمز، یعنی رج آخر بخش اول رو که بافتم مچ درد گرفتم. پماد رزماری که همیشه برای همسر شاهکار می کرد رو زدم و حسابی که داشتم کیفور می شدم پیش خودم گفتم نکنه برای نی نی ضرر داشته باشه.

پریدم تو اطلاعات دارویی سرچ کردم و تو بخش محدودیتها، استفاده ازش در دوران بارداری و شیردهی ممنوع دونسته شده بود...

بدو بدو دست وبالم رو به همراه باند و مچ بند شستم و همینطوری ول کردم خودش خوب بشه.

نتیجه گیری؟

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۴
مریم صاد

نظرات  (۳)

چی چی می بافی؟؟ مهر و محبت...
خب بالایی هاتون صد بار بهت گفتند که بیا بده یه کمی ما ببافیم. خُلی دیگه... بچه مادری که هنوز به دنیا نیامده دست درد داشته باشه نمیخواد. گفته باشم...
یهو دیدی خاله ش بُردش :))
پاسخ:
تا به دنیا نیومده جوابتو نمیدم. 
خدا رو شکر که هوا بهتر شده.
ای جانم،دیگه الان هرچی میخوری، میپوشی، میمالی (کرم،پماد) حتی عطر باید یه جوری باشه که نی نی جان اذیت نشه. مامان شدی جونم شوخی که نیست. 

من الان گیج شدم ، مگه رنگین کمون ۷ رنگ نیست؟ 
بنفش،آبی،نیلی،زرد
سبز،نارنجی،قرمز 
پاسخ:
نیلی نداشت. نرجس هم همش میگه. 
شش رنگ بنفش آبی سبز زرد نارنجی قرمزش رو گرفتم. حالا عکسشو میگذارم.
سر همین مادر شدن دوست داشتنی دیشب یه فس زار زدم. مینویسم حالا.


۱۴ دی ۹۴ ، ۲۰:۴۳ کشک و بادمجون
مامان که باشی دیگه به خودت فکر نمیکنی. فقط سلامتی کوچولو برات مهم میشه.خدا حفظش کنه برات. 
پاسخ:
آمین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی