آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: ... بافتم و می بافم :.

پنجشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۴، ۰۳:۰۴ ب.ظ
به نام خدا
مرحله دومش هم تموم شد.



داره سخت می شه. هر رنگ تا رنگ بعدی 5-6 ساعت وقت می بره. خیلی خسته شدم.
یاد حرف استاد می افتم. می گفت وقی از پله های طولانی می خواید برید بالا، پله های اول رو با شتاب و سر حال دوتا یکی می کنید، ولی به پله های آخر که می رسید دیگه جونتون داره در میاد. حتی پیش خودتون می گید یک دونه هم دیگه نمی تونم برم بالاتر. ولی وقتی رفتید و رسیدید، شاد می شید. شادی ِخیلی خیلی خوب.
الآن من اینطوریم. همش دنبال یه میونبر(میان بُر) می گردم برای تموم شدن پتوئه. تو دلمم به خودم می خندم، که می خواستم تا هر جا نخ داشتم ادامه بدم. و هنوز یه عاااااالمه نخ مونده.
این به کنار، فکر کارهای دیگه ام هم هستم. تو فکر شال و کلاه برای همسر. نخ ضخیم مشکی ساده گرفتم. کلاهش رو بافتم، شالشو تا نصفه رفتم. اون هم هست. بعد نخ برای سرویس بافتنی 6-9 ماهگی هم خریدم. دو رنگ صورتی و لیمویی. دیگه می خوام یه دونه هم که شده، وسیلۀ صورتی صرفاً دخترونه تو وسایلم بگذارم. چی می شه مگه؟ اگر این نی نی پسر شد برای بچه های دیگه م استفاده می کنم. ولی بهتر از اینه که از حسرت یه لباس دخترونه، بمیرم! عروسک مروسک هم هست که می خوام ببافم. اون عروسک آتش نشانه تو چندتا پست قبل رو همسر دلش خواسته برای نی نی ببافم. ببینم چطور می شه. اونم هست. خریدها هم به کنار. و شاید دوخت و دوز.



پی نوشت:
از سر شلوغی این روزها خوشم میاد.
ولی یکمی کلافه هم می شم.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۴
مریم صاد

نظرات  (۵)

۲۴ دی ۹۴ ، ۱۵:۱۳ خانم خوشبخت خانم خوشبخت
وای من عاشق بافتنی هستم، کاش بلد بودم!
خیلی خوبه بخصوص اگه برای همسری ی چیزی ببافی.
۲۴ دی ۹۴ ، ۱۵:۱۸ خانومی ...
چه خوشگله 😍 
پاسخ:
چشات خوشگل می بینه.
وااااااای خیلی قشنگه. به سلامتی و شادی نی نی استفاده کنه.

پاسخ:
جدی به نظرت خوب شده؟ کلی چیز میزاش مونده.
۲۶ دی ۹۴ ، ۲۲:۰۳ کشک و بادمجون
پتو واقعا خوشگل شده. مبارکش باشه. ولی عزیزم از الان برا 6ماهگیش چیزی نباف . چه میدونی اون موقع سایزش چنده اگه کوچیک بزرگ از آب دراومد تموم زحمتات هدر میره. من تجربه ش رو دارم. بعد خیلی دلت میسوزه. بذار همون موقع به فکرش شو :-*  :-*
پاسخ:
وقت میکنم؟
۲۸ دی ۹۴ ، ۰۰:۴۳ کشک و بادمجون
:دی   راس میگی بچه که دنیا اومد دیگه وقت هیچ کاری رو نداری....
پاسخ:
توفکرم برای سن بزرگترش ببافم. اشش ماهگی رو براش میخرم. انشاالله.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی