آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: صولتی :.

يكشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۴، ۰۶:۵۴ ب.ظ

به نام خدا

یکمی افسرده ام.

خریدهای نی نی تموم شد. کلاً دور روز طول کشید. اما اونی که زیاد طول کشید و با هر دونه ایش که بافتم، دل و جوون گذاشتم، شبیه هیچ کدوم از وسایلش نیست. اینه که افسرده ام می کنه.

رنگ "صورتی" یه جاهایی بالاجبار داخل وسایلش شد. می پرسیدن دختره یا پسر، و وقتی می گفتی دختر، صورتی می گذاشتن جلو روت. خیلی دلم لیمویی یا سبز یا نارنجی می خواست، جاهایی که رفتم نداشتن. آخرشم یکی از شیشه شیرهاش رو تونستم لیمویی بردارم. فین گیرش هم نارنجیه. اما صورتی ِ رختخوابش رو به خواست خودم گرفتم. در حال دوخته شدنه.

خلاصه اینطور.

http://cliparts.co/cliparts/gce/EKx/gceEKxLMi.png



پی نوشت:

این پست صرفاً یک پست انتقادی بود به رنگ "صورتی ِ اجباری".


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۱
مریم صاد

نظرات  (۲)

من عاشق سبزم :))
عیبی نداره خب صورتی باشه ،سرت سلامت بانو 
پاسخ:
خب باااشه. منم که خریدمشون.

کاملا درک می‌کنم چی‌ میگی‌.

کلا دوست ندارم که یه رنگو می‌کنن نماد جنسیت بچه. بابا شاید پدر و مادر بچه رنگی‌ رنگی‌ دوست داشته باشند.

پاسخ:
عین من.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی