آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: عید دیدنی :.

جمعه, ۶ فروردين ۱۳۹۵، ۰۸:۵۱ ب.ظ

به نام خدا

علاوه بر آغاز سال که خیلی خوب بود، یه سری اتفاقات جالب توجه تو عید دیدنی ها داره به وقوع می پیونده.

دلخوری ها به شکل جالبی از بین رفته. بدون عذرخواهی و کار شاق. فقط همدلی بیشتر شده، مهربونی و محبت. و من نمی دونم چطوری می شه گاهی اینطوری بود و گاهی تا اون حد نافرم و ناراحت کننده.


http://www.beytoote.com/images/stories/economic/en33.jpg


بعد از هشت ماه که می شه گفت از فامیل هیچ انرژی مثبتی به خاطر بارداری نگرفته بودم، انقدر این چند وقته مورد توجه قرار گرفتم که کلی شارژم. کلی هم به یاس عیدی های زیاد زیاد دادن. یعنی به من عیدی دادن که یاس رو می خوام به دنیا بیارم و کلی پولدار شدم.

خلاصه داره خوش می گذره. هرچند که من عید رو به سفر می دونم و الآن همش احساس مهمونی رفتن دارم فقط. همش باباش بهم دلداری می ده، "به دنیا میاد سه تایی با هم می ریم سفر".

خلاصه اینکه اینطور.

الهی به همه خوش بگذره. شاد باشن و کلی صفا کنن.


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۰۶
مریم صاد

نظرات  (۲)

عید شما مبارک
عید یاس سادات هم مبارک
عید باباش هم مبارک

ای جانم :)
عیدی هاش رو بالا نکشی مامانی :))

پاسخ:
عید شمام مبارک.
مال خودمه. جاییزمه که می خوام مامانش بشم.
خوب خدا رو شکر که همه چیز خوبه پیشت
سال نو هم مبارک.
از سال دیگه ۳ تایی میشینین پای سفره هفت سین

پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی