آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: خط پایان :.

سه شنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۵، ۰۳:۰۰ ب.ظ
به نام خدا
اتفاق افتاد.
و من مادر شدم.
به شکل کاملاً طبیعی.
و انقدر انقدر انقدر شاکرم که خدا می دونه.
یاس سادات حالا در آغوشم آروم می گیره.
و بسیار ظریف و زیبا و صورتی و سفید هست.
این رو من نمی گم که مادرش هستم.
دوستان و آشنایان و پرستارها و دکتر و ... هم همین نظر رو دارن.
و داخل چشمهاش انرژی ای هست که مسحورم می کنه.
نمی تونم به خواسته هاش در بدترین ساعات شب و در بدترین شرایطم، "نه" بگم.


http://upload.tehran98.com/img1/rylizlt4b5teqpy6wx.jpg


پی نوشت:
یاس سادات، صبح روز یکشنبه، که متعلق هست به امیر المؤمنین علیه السلام و حضرت زهرا سلام الله علیها، و ساعات اولیۀ روز اول هفتۀ 38 مش، در ساعت 9 و بیست و پنج دقیقه صبح پا به این دنیا گذاشت و فروردینی شد(95/1/29) .
درست روز قبل از میلاد حضرت جواد الائمه علیه السلام که من اعتقاد دارم اینها از نوادگان اون بزرگوار هستند و یاس هدیه خدا به من در این روز.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۳۱
مریم صاد

نظرات  (۴)

قدم نو رسیده مبارک :)
پاسخ:
ممنون.
ای جان :))
قدمش براتون مبارک باشه :)
پاسخ:
ممنونم.
۰۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۰:۰۹ کشک و بادمحون
ای جوووووونم. مبارک باشه. اینقد ذوق زده شدم گریه م گرفت اصن. الهی سالم و صحیح زیر سایه مامان باباش زندگی کنه.
پاسخ:
مچکرم. قربونت برم عزیزم.
خدا جفت نی نی های شما رو هم براتون حفظ کنه. شمارو هم برای اونها.

ای جان دلم، قدمش مبارک.

خوشحالم که هم خودت خوبی‌ هم یاس.

تبریک فراوون به آقای همسر و خودت.

پاسخ:
خیلی خیلی مچکر.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی