آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: چی کارش کنم؟؟؟؟ :.

دوشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۶:۱۰ ب.ظ
به نام خدا

مدیریت مامان، باز دوباره باعث شد که من یه قدم دیگه "بخوام" که رشد کنم.

یاس خودش رو خفه می کرد ولی من از در خونه بیرون نرفتم تا مامان رو بیدار کنم و بپرسم :

"چی کارش کنم؟؟؟؟"

فقط به یاس گفتم:
من و تو بلاخره کی باید از پس هم بر بیایم؟


http://images.clipartpanda.com/parenting-clipart-A_Mother_Reading_a_Parenting_Book_While_Holding_Her_Screaming_Baby_Royalty_Free_Clipart_Picture_100912-005200-680053.jpg


و یاس هم به نتیجه رسید که دیگه بسه و ما با هم بلاخره به هر شکلی که بود کنار اومدیم. حالا شده من با ساعتها بی خوابی، و اون با حنجره خش خش از جیغهاش.



پی نوشت:
عاشقتم مامان.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۰
مریم صاد

نظرات  (۳)

ای جان به مامانت

بهترین کار رو می‌کنه. اینم بدون که می‌دونه چه دختر توانایی تربیت کرده و تو هر جور شده یه راهی‌ پیدا میکنی‌.

پاسخ:
مثلا راه خود زنی.
D:
D:
۲۳ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۶:۴۲ کشک و بادمجون
یه شبایی میشد مارال ساعتها گریه میکرد و منم پا به پاش گریه میکردم... این تجربه ها باید باشه تا مامانا بزرگ شن  :دی
پاسخ:
:/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی