آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: رمضان :.

يكشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۱۳ ب.ظ

به نام خدا

ماه رمضان امسال هم رسید.

با توجه به شیرخشک خوردن یاس سادات، مونده بودم برای روزه باید چه کار کنم.

از دفتر مرجعم که پرسیدم گفتن یه قیاس عقلیه. باید خودت بسنجی.

نشستم فکر کردم، دیدم همین مقدار کمی هم که بهش شیر میدم رو نیاز داره، با روزه گرفتن حتی ممکنه قطع بشه. بنابراین امسال همسر باید تنهائکی روزه دار باشه. منم خدمتگزار خودش و دختر خانممون. غصه هم میخورم تازه.

به یاس سادات وعده روزهای پر از قرآن شنیدن رو دادم. کلی خندید. کلا از بعد یک ماهگی توجهش به اطراف بیشتر شده و وقتی باهاش حرف می زنن میخنده.

هووووم....


http://files.namnak.com/users/lm/aup/9502/1030_pics/%D8%B1%D9%85%D8%B6%D8%A7%D9%86.jpg



پی نوشت:

با همسر نشسته بودیم عکسهای یاس رو نگاه می کردیم. دیدیم چقدر داره عوض میشه. هم خوشحال شدیم هم ناراحت. چون هم منتظر فرداهاش هستیم. و هم امروزشو دوست داریم و نمی خوایم تموم بشه.

یک درد دیگه مادری این تضاده. می خوای بزرگ بشه و نمی خوای. می خوای عروس بشه و نمی خوای. می خوای ها و نمی خوای های زیاد دیگه.


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۱۶
مریم صاد

نظرات  (۲)

۱۷ خرداد ۹۵ ، ۱۴:۵۰ آبجی خانوم
خیلی خیلی التماس دعا یاس سادات و مامان گلش :)
پاسخ:
حوائجت روا عزیزم.
کاملا درک می‌کنم چی‌ میگی‌.الان من کیف می‌کنم پسری تینجر شده ولی‌ دلم ضعف میره برای روزهایی که فنچول بود.

کاملا درک می‌کنم چی‌ میگی‌.الان من کیف می‌کنم پسری تینجر شده ولی‌ دلم ضعف میره برای روزهایی که فنچول بود.

عزیزم تو همین که مادر هستی‌ و به یأس سادات میرسی‌ باور کن خدا می‌بینه و قبول داره.

پاسخ:
همش برای چند قطره شیر.
به این فکر می کنم که چقدر همین چند قطره مهمه که روزه گرفتنم حتی ایراد داره اگر شیرم قطع بشه.
و این ایراد داره رو همون خدایی گفته که نگرفتنش در حالت عادی رو ایراد می دونه.
دوست دارم قوانین طبیعت رو که با خدا اینقدر سازگاره.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی