آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: عجیب :.

پنجشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۰۲ ب.ظ
به نام خدا
تو بارداری، یکی از سایتهایی که قبولش داشتم و اطلاعات هفته هام رو توش بررسی می کردم، سایت "نی نی بان" بود.
اون روز داشتم دنبال بازی های دو ماهگی می گشتم رسیدم به اینجا، اصلاً حواسم نبود بعد از زایمانم هم می تونم ازش استفاده کنم. کلی حال کردم.
از اینکه مسیری که داریم با یاس می ریم همونه که باید باشه، خوشم میاد.
من همیشه به همه می گفتم دلم نمی خواد بچم "آدم خاص" باشه. از این بچه هایی که مشاعره می کنن و اینها نمیخوام. یک بچه می خوام که مسیر تکاملش رو مرحله به مرحله با کِیف کامل طی کنه و از لحظه هاش لذت ببره. همون طوری که باید باشه باشه، نه بیشتر.
دلمم نمی خواد اگر اون طوری هست، یعنی خودجوش شعر و قرآن یاد می گیره یا کار خاص می کنه، تو چشم باشه و هی به عنوان آدم خاص معرفی بشه.
عجیبم نه؟


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۷
مریم صاد

نظرات  (۳)

۲۷ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۱۱ آبجی خانوم
به نظر من که طبیعی تر از اونی هستی که فکرش رو کنی ^_^

به نظر من خیلی هم طبیعی هستی‌.

والا به نظر من بچه‌ا‌ی که بچگی‌ نکنه تو بزرگسالی کلی‌ مشکل پیدا می‌کنه.

پاسخ:
ولی معمولاً دوست دارن "ترین" ها بچه شون باشه. حداقل تو دور و بریهای ما که اینجوریه.
۲۸ خرداد ۹۵ ، ۱۰:۲۴ کشک و بادمجون
صد درصد موافقم باهات. به نظرمنم بچه باید فقط بچگی کنه. بازی کنه. اصرار برای این ،بقول خودت خاص بودن، ظلمه به بچه. دنیای بچه ها رو نباید خراب کرد. یاس کوچولوی خوشگلتو از طرف من ببوس :-*
پاسخ:
فدای تو
:*
به ماارال بگو از طرف من تو رو محکم ببوسه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی