آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: شعر :.

چهارشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۵، ۰۸:۴۸ ب.ظ

به نام خدا

همش به یاس سادات می گم:

"مامان جان تو هر زمینه ای که خواستی برای فعالیتهای علمی و ورزشی و تفریحی وارد بشو جز شعر. چون نه من نه بابا اهلش نیستیم اون وقت میای با احساس برای ما شعر هایی که گفتی و حفظ کردی رو می خونی احساس به خرج نمی دیم حالت گرفته می شه."




در راستای علاقۀ بسیار زیاد یاس سادات به شعر.

حرف معمولی ای هم که می خوام باهاش بزنم رو اگه به شکل شعر بهش بگم، با ذوق و شوق آغو آغو که تازگی ها یاد گرفته، رو هی تکرار می کنه.


باید بشینم شعر حفظ کنم براش بخونم.اصاً یه وضی...



پی نوشت:

بعضی وقتها مامان و بابا ها بد جنس هم می شن دیگه!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۰۹
مریم صاد

نظرات  (۴)

۰۹ تیر ۹۵ ، ۲۳:۰۴ آبجی خانوم
اگه شاعر نشد بعد بگو :)
پاسخ:
بشه خیلی گناهی میشه.
من اصلا شعر دوس ندارم خب.
:(
گاهی واقعا شعر کم میارم براش!!!
پاسخ:
برا همین میگم بریم حفظ کنیم.
۱۱ تیر ۹۵ ، ۱۷:۴۲ کشک و بادمجون
بچه ها به حرفای ریتمیک بیشتر واکنش نشون میدن. شعر که خیلی خوبه. من از همون روز اول باهاش با شعر حرف میزدم. الان برا خودش شاعری شده بچه م :))
پاسخ:
آره دیگه. منم اینطوری شدم.
شعر که خیلی خوبه. بخصوص ریتمیک که بخونی بچه خیلی خوشش میاد. 
من کلیییی شعر کودکانه هنوز حفظ هستم، حیف که خیلی دورم وگرنه هر روز برای یاس میخوندم 
پاسخ:
حیف:(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی