آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: حرف خونه :.

يكشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۰۱ ب.ظ

به نام خدا

یه لیست بلند و بالا بود و سر تیترش بود " مردهایی که برای همسرانشون جذاب هستند".

یه عالمه گزینه داشت. از بالا تا پایینش رو مرور کردم و دیدم همسر من فقط یک یا حداکثر دو تا از اون گزینه ها رو داره، ولی چرا برای من جذابه؟!

به خودش نشون دادم و کلی خندید که هیچ کدوم از اون خصوصیات رو نداره.

بعد من فکری شدم و فکرهام به نتیجه رسید:

" تو لیسته گزینه ای نداشت که بگه:

مردهایی که وقتی از عملیات دارن خسته و له و گرما زده بر میگردن، گلهای خشک بنفش خوشرنگ رو که می بینن برای خانمشون میارن. تازه همکارها هم کلی مسخره شون میکنن ولی اونا انگار نه انگار.

یا

مردهایی که وقتی می خوان برای ایستگاه افطار بخرن میان دنبال خانمشون و با هم میرن که بیشتر با هم باشن.

یا

... "

و بعد یه عالمه"یا"های دیگه یادم اومد که تو لیست نبود.





بهش که گفتم ازون لبخند محو خوب خوبها تحویلم داد.

 انگار که دلش گرم شده باشه.



پی نوشت:

آیا بگویم اینترنت خر است؟ یا حرف بی ادبی است؟


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۱۳
مریم صاد

نظرات  (۱)

این لیست‌ها خیلی کلیشه‌ای و کلیه معمولا
بگو جونم، "خر" که مال یه دقیقه‌اشه (:
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی