آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: رنگ مظلوم من :.

چهارشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۰۷ ق.ظ
به نام خدا
یواش یواش لباسهای یاس سادات اندازه ش شدن.
لباسهایی با تمام رنگهای طبیعت جز صورتی.
دخترم که انقدر بهش صورتی میاد اصلاً لباس صورتی نداره. صورتی ملوس عروسکی.
فقط به خاطر تنفر مامانش از صورتی. اونم نه به خاطر زشت بودنش، به خاطر زیاد بودنش.
این مسئله رو هم که انقدر این ور و اون ور گفتم، ملت می رن لباسهای خوشگل خوشگل براش می خرن ولی هیچ کدوم صورتی نیست به خاطر تنفر مامانش از صورتی.
یه کاپ و یه پیش بند خوشگل صورتی داره، ولی لباس نه. چرا؟ به خاطر تنفر مامانش از رنگ صورتی.





دیگه مصمم شدم دو سه تا لباس صورتی خوشگل در سایزهای مختلف براش بخرم.
روی خوشگل بودنش تأکیدم خیلی خیلی زیاده. صورتی خوشگل کم پیدا می شه آخه.




پی نوشت:
واقعاً کشکی و سیمین راست می گفتن. بعضی لباسهاش نپوشیده کوچیک شدن. چون مناسب فصل نبودن. بعضی لباسهاش فقط یک بار پوشیده شدن.
سرعت بزرگ شدنشون تو این سن خیلی بالاست.
آدم یه وقتهایی می خواد بگه:
وایسا دنیا وایسا دنیا من می خوام پیاده شم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۰۶
مریم صاد

نظرات  (۲)

وایسا دنیا وایسا دنیا من میخوام نگاش کنمممممممممممممممممممممم
3> 3> 3>
۰۷ مرداد ۹۵ ، ۰۱:۴۱ کشک و بادمجون
خب منم زیاد لباس صورتی دوس ندارم. شاید بخاطر زیاد بودنش. همه فک میکنن صورتی رنگ دختراس. اینهمه رنگای قشنگ دیگه پس چی.....    جالبه که مارالم مثه خودم به لباس زرد خیلی علاقه داره :)
پاسخ:
حالا یاس چون خیلی مو نداره، نمی تونم براش گل سر بزنم. 
همش ازم میپرسن دختره یا پسر؟
اصل اینکه می خوام صورتی براش بخرم همینه.
البته که امروز با وجود پوشوندن تاپ بندی و شلوار سرخابی، بازم با شک ازم پرسیدن دختره؟؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی