آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: بی خیال :.

جمعه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۲۹ ق.ظ

به نام خدا

تو همین فاصله کوتاه، اولین ورکشاپ و نمایشگاهشونم گذاشتن.

احساس می کنم هر چی می دوئم نمی رسم.

اصلا دیگه توان دوئیدن ندارم...

ولش کن اصلا...





من شبیه همسر نیستم...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۲۹
مریم صاد

نظرات  (۳)

اگه عاشق باشی، کاری به کسی نداری. برای دل خودت میدوی و لذت خودتو میبری... اصلا همه ی دنیا ، اصلا هر روز یه ورکشاپ بذاره. به تو ربطی داره عایا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟  }:ا
پاسخ:
عقبم... با هم بودیم. عقب افتادم. خیلیییی....

نه ولش نکن عزیزم.

اونا کلی‌ مدت که مشغول هستن، تو تازه شروع کردی دوباره حالا قدم مورچه‌ای جلو برو شک ندارم بهشون میرسی‌ به زودی.

پاسخ:
..............................................
۰۲ شهریور ۹۵ ، ۱۲:۳۵ فاطمه غلامی
نچ نچ نچ
به نظرم شما از اونا جلو تری
چون اونا ی ذره خوش نویسی بلدن + ی نمایشگاه
ولی شما ی ذره خوش نویسی بلدی + ی یاس سادات :)
اصلا اصلا ولش نکن
ما اینجا منتظر دیدن عکس کارهای جدید شما هستیم
پاسخ:
من به این کامنتها هم نیاز دارما.
 برای خودم جالب بود.
کمیود محبت دارم. 
الکی. ؛)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی