آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: شاید بشه گفت، "مضحک" :.

پنجشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۵۶ ق.ظ

به نام خدا

یه عالمه مرد می شناسم دور و برم که به حسن می گیرن. ولی مشکلشون حسین بوده.

به شست پا گیر می دن مشکلشون چشمشون بوده.

مشکلشون یه چیزه، می چرخونن می چرخونن می چرخونن و نهصد دور می پیچونن و چیزی رو به عنوان مشکلشون بیان می کنن و تو باید بفهمی مشکل اینی که می گن نیست و دقیقا چشونه.

مردها بیشتر اعتقاد دارن که زنها این مدلی هستن. ولی من به عنوان یک زن، صریح ترین راه رو برای بیان مشکلم انتخاب می کنم. یعنی بیشتر مواقع(نه همیشه) تو خودم کلی بالا و پایین می کنم و عصبانیتها، احساسات و چیزهای اضافه رو حذف می کنم و یه بسته تحویل می دم که حاوی تنها و تنها مشکلم هست. نه هیچ چیز دیگه و بدون هیچ شاخ و برگ دیگه.

خلاصه اینکه یه عااااالمه حرف زده و اعصاب ما رو داغون کرده و فشارمون رو برده رو هزار تا فهمیدیم مشکلش چی بوده. همسر رو می گم.

اصلاً نمی تونه مشکلش رو بیان کنه. و از اون مهم تر دقیقاً زمانی که مشکل پیش اومده، بیانش کنه تا حل بشه. می گذاره کلی چیز دیگه و احساسات و ... هم روش تل انبار بشه و اندازه ظاهریش اندازه یه کوه بشه بعد بیان می کنه. بعد که همه رو مثل کلاف به هم ریخته، با بدبختی، گوله می کنم و می گذارم جلوش، و می بینه اون کلاف گنده چقدر کوچولو شده، خنده ش می گیره. 

واقعاً خنده هم داره. 

هعی...







گاهی وقتها دلم می خواد بگیرم یه فس بزنمش ها.

D:

یعنی تا این حد.




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۱۳
مریم صاد

نظرات  (۲)

این یه چیز خیلی عادیه ، اصلا مرد باید با غر و سر و صدا مشکل رو بگه و زن به آرومی حلش کنه . خونه ما هم همینطوریه ...



اگه حسش بود این سایت مارم لینک کن :

http://daynasor.ir

کمک بزرگیه بهم
پاسخ:
غر نمی زنه. یه عاااااالمه مسئله رو مطرح می کنه که هیچ کدوم به هم ربط ندارن. بعد همینطور که داره حرف می زنه تو باید طبقه بندی کنی و از ته ته ماجرا یه نتیجه گیری کنی و بگی اینه مشکل؟ بعد اگه دقیق بوده باشی و موفق عمل کرده باشی و بگه آره، که خب می شه حلش کرد. اگه نه باز باید تلاش کنی و یه عالمه نتایج دیگه رو بگذاری جلوش تا انتخاب کنه مشکل چی بوده تا بشه بلاخره حلش کرد.
اااااه. اعصاب ندارم ها. بازم یادم افتاد.


سایت تبلیغاتی آخه؟!
آخ گفتی‌، کلا کیف می‌کنن دق بدن عدم رو. خوب از اول صاف بگو مشکل چیه که عدم یه جوری حلش کنه.
پاسخ:
مسئله اینه که خودشونم نمی دونن مشکل چیه!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی