آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: دانه های در حرکت :.

يكشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۵، ۰۱:۱۷ ب.ظ
به نام خدا
کنجدها و خرده های نان، روی فرش در حال رژه هستند.
با جارو برقی به سراغ این دانه های در حال حرکت می روم و تک تکشان را با جاروبرقی جمع می کنم و پیش خودم فکر می کنم، الآن در اخبارشان چه پخش می شود و من چه خطاب می شوم؟
دلم می سوزد، اما نگران یاس سادات هستم که حمالهای این دانه ها، مورد عنایت قرارش بدهند. مثل گونه خودم که برآمده شده.
و همچنان می اندیشم که عجب ملکه سنگدلی دارند. هم تابستان کار می کشد هم سوز زمستان. الآن باید در رختخواب گرم و نرم، در حال استراحت باشند...







موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۰۷
مریم صاد

نظرات  (۲)

آخی میدونم چی میگی
ولی بخاطر یاس باید بری به جنگ حشرات 
پاسخ:
:/
۱۵ آذر ۹۵ ، ۲۱:۵۱ فاطمه غلامی
عه
من تازه گرفتم منظور این پست رو
مورچه خوبه گویا
چون ترشه بچه ها دوس دارن :)))
پاسخ:
گاز می گیرن. بدجور ورم می کنه. ولی کلاً بی خیالشون شدم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی