آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: قاشق :.

شنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۵، ۰۲:۰۲ ب.ظ

به نام خدا

برای رسیدن به وزن مطلوب، هر روز قاشقی غذا به ظرف غذاش اضافه شد، 

و من به روزی فکر می کردم که همین قاشق قاشق غذا باید از غذاش کم بشه که به تعادل وزنی برسه. 






شاید. شایدم نه!



موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۱۳
مریم صاد

نظرات  (۱)

۱۵ آذر ۹۵ ، ۲۱:۵۰ فاطمه غلامی
چرا قاشق قاش کم کنی
بگو خودم میام لپاشو میکنم نوش جان میکنم وزنش کم میشه :)
پاسخ:
:))

بزرگ شد منظورمه.
بزرگترا قاشق قاشق وزنشونو کم می کنن دیگه!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی