آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: نمی دونم والا :.

دوشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۵، ۰۷:۲۸ ب.ظ
به نام خدا
یک مسافرت اجباری-اختیاری (اجباری به خاطر پاییز و سرما و کار همسر، اختیاری به خاطر اینکه بابا دلمون پوسید تو این خونه) به یکی از شهرهای اطراف تهران داشتیم. هوا صبح سرد بود ولی مابقی روز تو ماشین از گرمای آفتاب سوختیم.
تجربه هم کردیم که سفر در پاییز محاسن زیادی داره. از جمله خلوتی و ارزانی. و بدیش هم زاویه آفتاب هست در کل روز. از هر طرف بری باز هم آفتاب داخل صورتت می تابه و آفتابگیر ماشین، فایده نداره.

از سفر که برگشتیم یاس سادات دو روز دمای بدنش بالا بود و چند باری هم تا نیم درجه تب کرد. تب برای من خیلی استرس زاست. مخصوصاً که همش همه بهت می گن مواظب باش به 39 نرسه. اگه 38 شد شی آف بگذار، از 37.3 بگذره تبه ها! هر 4 ساعت 15 قطره استامینوفن بده و یه عالمه عدد دیگه.
خلاصه امروز به حمدالله بهتر بود و اصلاً به تب نرسید. تو این دمای هوا، حلقه ای و شرت پاشه. بخاری خونه هم کمه و هوا معتدله. ولی کلاً نفهمیدیم چش بود. دکتر دو سه تا احتمال داد که هیچ کدومش اثبات نشد. عفونت ادراری و سرماخوردگی ویروسی و دندون. 

دلم مسافرت می خواد. سخته اینطوری. من فکر نمی کنم برای مسافرت بوده باشه، ولی همه اینطور می گن. چرا همیشه هوا معتدل بهاری نیست؟ چرا هوا آلوده ست؟ چرا ویروس و میکروب زیاد شده؟





موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۲۲
مریم صاد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی