آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: بن سا :.

چهارشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۵، ۰۹:۴۹ ب.ظ
به نام خدا
از سری خوشمزجات باید یادی کنم از کوکی های کره ای که قبلاً درست می کردم. خیلی راحت و خیــــــــــلی خوشمزه بود. عید امسال و پارسال پختم و کلی تعریفی بود. بعد تو فروشگاه از کنار قفسه بن سا رد شدم و چشمم خورد به این شیرینی های آلمانی. 


قیمتش خیلی پایین بود و مواد لازمش هم. قیمتش 5500 بود که تخفیف خورده بود شده بود 4500. دو تا کره 100 گرمی و یک تخم مرغ هم می خواست. می خواستم ببینم چقدر طعمش شبیه کوکی من هست و اصلاً خوشمزه هستش یا نه؟
خیلی وقت بود خریده بودم و وقت نکردم تا امشب. نرجس یاس سادات رو نگه داشت و من مشغول بودم. و نتیجه کار هم عالی و خوشگل شد. بر خلاف کوکی وا نمی ره و شکلش رو حفظ می کنه و پف می کنه. و این برام خیلی جالب بود. و همه چیز دقیقاً همون طوری که داخل سینی فر می چینی بهت تحویل داده می شه. طعمش هم شبیه شیرینی مشهدیه. کم شیرین و خشک. من سری بعد نازک تر درست می کنم و یک سریش رو وسطش رو با فرمهای مختلف خالی می کنم تا بشه مثل شیرینی مشهدی بینش مربا یا شکلات بگذاری و خوشگل نشون داده بشه. 

خامه بن سا رو هم امتحان کرده بودم. تو سری خوراکی هاش نون خامه ای و رولتش رو هم دوست دارم امتحان کنم. اگر خوب شدن کوکی شکلاتیش رو هم امتحان می کنم. 



پی نوشت: 
الآن شیرینی آلمانی رو سرچ کردم همون شیرینی مشهدی رو نشون داد. یعنی ما به اونها می گفتیم مشهدی حالا نگو آلمانی بوده. و شاید هم بر عکس...
ولی عطر قالبش، عطر کره هست.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۲۴
مریم صاد

نظرات  (۱)

۰۳ دی ۹۵ ، ۱۷:۵۵ کشک و بادمجون
نوش جون :)
پاسخ:
دوستت دارم کشکی. کجا بودی. امشب می خواستم یه پست بگذارم بگم کجایی تو.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی