آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: خرید :.

يكشنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۵، ۰۸:۲۴ ب.ظ

به نام خدا

منتظر تماس بودم، اما فکرشو نکرده بودم که خب تماس بگیرن بعدش چی می شه. بنابر این یه صبح پر از استرس رو شروع کردم. 


***

وقتی سیمین پاشو از در خونه بیرون گذاشت، به این فکر می کردم که حالا چی کار کنم؟ خیلی بد شده بود که نه تو ی سفر اصفهان که هفته پیش رفته بودیم، حواسم به این مطلب بود، نه فکر جدی ای برای این بخش کرده بودم. ولی سیمین زرنگ تر بود. تو دیدارمون یه عالمه هدیه زحمت کشیده بود و کلی خجالت زده شدم. و من فقط یه خط از خطهای از قبل نوشته، بهش هدیه دادم.

همسر با مادرش اومد خونه و با اونها هم مشورت کردم، همگی پیشنهادهامون رو روی میز گذاشتیم. شب قبل از خواب، دیجیکالا رو که پریروز به خاطر سنگین شدن موبایل پاک کرده بودم و ساجده به خاطر کتاب "پنجشنبه فیروزه ای" دوباره مجبورم کرده بود نصبش کنم، گشتم و به این فکر می کردم که هدیه به سیمین چه خصوصیاتی باید داشته باشه.

"کم جا. سبک. سنتی یا ایرانی"...  و بلاخره به گزینه ی مورد نظرم رسیدم. سه مورد بودن. همه رو تو گروه علاقه مندی هام گذاشتم و قرار شدم برم شهروند ببینم چیز بهتری پیدا می کنم یا نه. صبح شد و بارون شد و سیل شد و سرد شد و وقت نبود و وضعی بود و یاس سادات بود و نشد که برم. همسر و مادر همسر رو فرستادم و وقتی برگشتن گفتن همون بهتره. پروسه انتخابم طولانی شد و شب شد و هی هر دقیقه  به سیمین زنگ زدم و یه چیز پرسیدم و وقت فرستادن، دو کالای دیگه که ست اولی بود، "ناموجود" شد و آه از نهادم بلند شد و دیگه هر چی گشتم چیز مناسب پیدا نکردم و همون یه دونه رو فرستادم و ... تمام.


***

چرا وقت سفارش، شماره خودم رو دادم؟ 

چرا شماره سیمین رو تو خونه نگه نداشتم؟ 

چرا به گوشی همسر اکتفا کردم؟

چرا امروز روز کار همسر بود؟

چرا زنگ که زدم عملیات بود و تا دو ساعت بعدش نیومد؟




اتفاق خوب:

 برای من بچه دار، تو این آلودگی هوا، بعد بارون، بعد سرما، خیلی گزینه خوبی بود خیلی. 

ممنون دیجیکالا. 






اصلاً نمی دونم خوشش اومده یا نه. فقط می دونم رسیده.



پیام اخلاقی:

لطفا قبل از سفارش و اصلاً دیدن اجناس، 

1- اطلاعات مورد نظر رو تهیه کنید.

2- دل دل نکنین. زود تصمیم بگیرین.  (چون ممکنه "ناموجود" بشه.)

3- شماره گیرنده رو وارد کنین.

4- با گیرنده زمان بودنشون در خانه رو هماهنگ کنین.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۱۲
مریم صاد

نظرات  (۳)

عزیزم مبارکشون باشه..
ما تقریبا از دوران عقدمون مشتری دی جی کالا بودیم و اکثر خریدهامون رو اون موقع از دی جی میکردیم، فکر کن حتی ماشین لباسشویی رو هم از دی جی گرفتم! همون دو سال و نیم پیش که این همه معروف هم نشده بود هنوز! کلا خیلی خوبه، ما که دوسش داریم، مخصوصا الان که خیلی گسترده شده کالاهاش، راستی دی جی استایل هم خوبه، همون دی جی ئه اما لباس و کیف و کفش و ایناست..
و دیگر هیچ ؛)

پاسخ:
ا؟ چه جالب
من ادم خرید رو در روئم. به جنس باید دست بزنم و از نزدیک ببینم. این بار ولی به خاطر اجبارم ریسک کردم. ولی راضی بودم. مخصوصا خدماتش که ساعت 12 شب هم پاسخگو بودن.

البته مام اون اوایل میرفتیم از نزدیک میدیدیم بعد میومدیم از دی جی سفارش میدادیم
بعدا ولی دیگه این مدل خرید مردن تنبلمون کرد و فقط به نقد و بررسی هاش اکتفا میکنیم،ولی در کل برای آدمای تنبلی مثل من و اونایی که بچه دارن مثل شما گزینه ی خوبی هست
پاسخ:
آره واقعا

ای واای من.

من عاشقش شدم هم چون بسیار کار بردی، ایرانی‌ و زیبا بود، و هم چون از طرف تو بود.

برم هم خط هم کادو خیلییییی عزیزان خیلی‌.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی