آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: بن سای عزیز و دوست داشتنی ما :.

يكشنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۵، ۰۶:۴۴ ب.ظ
به نام خدا
آقا من چاکر بن سا شدم. آقا من مرید بن سا شدم. 
یکی از کارهای خیلی سخت توی ذهنم، فرم دادن خامه بود. کاری که یه بار تو نوجوانی با دست انجام داده بدم ولی نشده بود و کلی افسرده شده بودم. یه بارم این خامه هه رو برای تولد بابا گرفتم بلد نبودم باید بزنم و همینطوری روی کیک دادم و بعد که داشتم جعبه ش رو می انداختم دور فهمیدم... این بار به لطف همزنی که همسر برام خریده بود، همینکه خامه بن سا رو تو کاسه ریختم و روشن کردم و رو دور تند گذاشتم، یهو دیدم یه عـــــــــــــــالمه خامه فرم گرفته دارم که داره از سر و روی ظرفم می ریزه پایین.


بعد رفتم سراغ رولتی که گفته بودم. (5500 بود ما با تخفیف 4500 خریدیم)


رولت پر ملات، چیزیه که عاشقشم. رولت پر ملات کجا گیر آدم میاد؟ تو خونه.
طرز تهیه اون هم خیـــــــــــــــــــــلی راحت بود. در عرض نیم ساعت تمام آنچه دوست داشتم، تمام آنچه سالها بود دوست داشتم بپزم رو مقابلم داشتم. گردو و آناناس خرد شده و یه عالمه شربت آناناس هم روی مواد مالیدم و کار تمام شد. پیچیدمش، گذاشتم داخل یخچال که امروز با همسر با هم بچشیم.
صبح وقتی همسر جان اومد فهمیدم به به، مثکه باید جشن بگیریم و نورٌ علی نور شده. 


اما شاید بپرسید چرا از محصولات آماده استفاده می کنم؟ 
به خاطر اینکه روح زندگی رو تو پخت و پز و شیرینی پزی می بینم، و وقتی بچه دار باشی خیلی باید سرعت عملت بره بالا(هر چند که در تمام مراحل پخت یاس سادات رو داده بودم دست مامانم)، و اگر بخوای چیزهای جدید رو امتحان کنی و تکراری نباشی، مجبوری با محصولات روز پیش بری و البته نتیجه کار که "خوشحالی شدید" هست، نصیبت بشه.
من که ازش راضیم. می خوام به زودی زود نان خامه ای رو هم تجربه کنم. 







بن سا مچکرم



پی نوشت: 
1. کاش "بن سا" یه پایشی، پویشی چیزی گذاشته بود، شرکت می کردم بلکم جایزه ای بهم می داد، اینهمه دارم تبلیغش رو می کنم.
2. مارکهای دیگه هم هستن از این چیزها می فروشن اما "بن سا" هم وسایل لازم اون محصول رو توش داره هم ارزان تره. هم راحت تره هم کیفیت و مزه ش عالیه. می گید نه بیاید از همسر بپرسید. D:

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۱۹
مریم صاد

نظرات  (۱)

من هم باید کمال تشکر رو از "بن سا" ی عزیز بکنم... دیروز حالِ عجیباٌ غریبا ی خوبی هم به من داد...
:)))
پاسخ:
:/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی