آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: قیاس :.

پنجشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۵، ۰۱:۰۵ ق.ظ

به نام خدا

واقعیتش اینه که شیرینی خامه ای چرب تر از شیرینی خشک نیست. حداقل اینهایی که من درست کردم اینطور بودن. توی شیرینی خشک از کره، روغن جامد یا روغن مایع به مقدار زیاد استفاده میشه.

کمی دستتون رو به خامه آغشته کنین و زیر آب خالی بشورید. حالا کمی به روغن و یا کره بمالید و باز این کارو انجام بدید. به نظر غیر کارشناسی من، حتی شیرینی تر شاید چربیش کمتر هم باشه. و یا بشه گفت چربیشون برابره.

از قند و ماجرای قند فاکتور گرفتم.

چه پست غیر تخصصی خوبی. شبیه تبلیغ دستمال توالت پمینا که نرمتره آب بیشتری جذب می کند. اونو نمیدونم ولی می دونم این پوشک مرسی تو این دو سه روزی که خریدمش کل خونه مامانمو به فنا داده. پس میده. مجبور شدم بخرمش...




مرسی مامان و ...


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۳۰
مریم صاد

نظرات  (۲)

۳۰ دی ۹۵ ، ۲۱:۵۴ کشک و بادمجون
وای مریم. از وقتی خبر پلاسکو رو شنیدم دلشوره دارم. فقط تو میای تو ذهنم. خدا نکنه اتفاق بدی افتاده باشه. ایشالا که نیفتاده. یه خبر از شوهرت بده. خیلی نگرانم. خدا خودش حفظشون کنه. همش فکر میکنم من اینقد استرس دارم توچه حال و روزی داره. خدا بهت تحمل زیاد بده. شنیدن این خبرا واقعا خارج ازتوانه.
یعنی‌ عاشق این تشبیهت شدم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی