آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: مادر دخترونه :.

يكشنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۵، ۰۳:۰۵ ق.ظ

به نام خدا

فکر کنم یاس سادات به این درجه از ممیزی رسیده که فرق ناخن لاک زده با لاک نزده و لب رژ زده و رژ نزده رو متوجه میشه و عکس العمل نشون میده.

اول حسابی بهش خیره میشه و بعد با انگشت اشاره لمسش می کنه. 

این رو تا هفته پیش بلد نبود، این هفته انجام داد. یا قبلش براش تفاوتی نداشت و یا ابراز احساساتش نمی اومد. 



یعنی تا چند وقت دیگه کیف لوازم آرایشم مال اون میشه؟("منظورم اینه که کی اینطوری می شه پس؟")



پی نوشت بی ربطططط:

دوست همسر که یه حادثه رفته بودن تو اتوبان باقری، باز از ترافیک و تجمع و فیلم برداری مردم گله داشت. ما مردم جالبی هستیم به خدا....................


موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۱۷
مریم صاد

نظرات  (۳)

۱۷ بهمن ۹۵ ، ۱۳:۲۶ 🍁 غزاله زند
دخترخاله‌ی من وقتی یکم بزرگتر شد و فرق این چیزها رو فهمید،دائم آرایش میکرد.به این کاراش زیاد توجه نکنید وقتی شش هفت سالش بشه دیگه هیچ اشتیاقی برای آرایش یا رژها نداره و بیخیالش میشه :)  دخترخاله‌ی من که اینجوری شد ;) 
پاسخ:
وای من اشتیاق دارم به روزهایی برسم که از لب من بماله به لب خودش و دلش بخواد. به نظرم خیلی دخترونه خوبیه.

من فدا خودت و یاس 

کیف می‌کنم میخونم مادر دخترونه‌هاتون رو


بابت پی‌ نوشت فقط می‌تونم سکوت کنم و تأسف بخورم


پاسخ:
من و یاس یه عالمه عااااااشق خاله سمینیم
۱۹ بهمن ۹۵ ، ۲۱:۳۹ کشک و بادمجون
بله عزیزم لوازم آرایشت لباسات طلاهات موبایلت همه چیت مال اون میشه.جسمت تنت روحت قلبت هم مال اون میشه  :)
پاسخ:
گوشیم رو به روز نمی کنم دقیقاً به این دلیل.
با بقیه مشکلی آنچنانی ای ندارم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی