آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: غذای سرد :.

يكشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۵، ۰۱:۱۴ ب.ظ

به نام خدا

تو پست قبل یاس خواب بود. پیش خودم گفتم یعنی همه بچه هایی که دندون در میارن دیگه هیچی نمی خورن جز شیر؟ شیر، که دیگه الآن براش مثل دوغ کنار غذا می مونه؟

رفتم سرچ کردم که چی کار کنم، گفت میوه و غذاهای سرد و یخچالی بدید. پیش خودم گفتم این برای یاس سادات صدق نمی کنه. یاس همیشه غذای گرم دوست داره. حتی بعضی وقتها سرلاکش رو هم باید براش گرم کنم. تا این حد.

بیدار که شد بهش یه کاسه ماست و نعناع دادم بعد که دیدم خورد، گفتم بذار ببینم سوپش رو هم می خوره که تو یخچاله. خورد. سوپ ماسیده ش رو به خاطر سرد بودن خورد. کم خورد ولی خورد.

دیگه کلی خداروشکر کردم. 

نگران بودم که وزنش پایین بیاد. بعد هم نوشته بود این وضعیت سه چهار روز بیشتر طول نمی کشه. امروز روز اوله. امیدوارم این طور باشه و باز هم به غذای سرد جواب بده.


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۲۴
مریم صاد

نظرات  (۲)

من تازه وبلاگتون رو دیدم ... از همین پست تا پست هاااای خیلی خیلی قبل... و چقدر دوست داشتم نوشته های خوب و ساده و روان و صمیمانه تون رو ^_^ خیلی جاها واقعا از ته دل لبخند زدم و خیلی جاها بغضم گرفت...
من ازدواج نکردم بچه هم ندارم قافدتا :)) اما شدیدا عاشق عاشقانه ها ی مادر دختریتون شدم ^_____^
نگرانم نباشین بچه ها با دندون درآوردن همیشه وزن کم می کنن . زود برمیگرده اما ^_^
زندگیتون همیشه دلنشین
پاسخ:
:)
ممنون از لطفتون.
۲۶ بهمن ۹۵ ، ۱۲:۱۴ فاطمه غلامی
من بچه بودم میرفتم سر یخچال به سوپ سردم ناخونک میزدم :)
پاسخ:
من ماسیده دوس ندارم. :/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی