آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: همه اش با یه پایه :.

پنجشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۵، ۰۱:۳۴ ق.ظ

به نام خدا

شما با مواد ماکارونی چه چیزهایی درست می کنین؟ 

واقعیتش اینه که می شه یه عالمه غذای راحت و کم هزینه و جدید و خوشگل درست کرد و حسابی لذت برد. مخصوصاً برای مهمونی های فامیل همسر که هی منتظرن چیزهای جدید براشون آورده بشه. با پیش فرض اینکه مریم خانم چیز بد مزه درست نمی کنه.

لیست غذاهای من از این قرار هستن:

ماکارونی:


لازانیا:



رول لازانیا:


پیراشکی گوشت:


داخل نان پیتا:


پیتزای خونگی:


پیچیده شده در خمیر یوفکا:


مافین نودل:


سمبوسه:


سمبوسه رولی:


پاستا صدفی:


حالا به جای مواد گوشتی، با سبزیجات متنوع و سازگار با هم، که نگینی خرد کردم و با ادویه های خوب مزه دارشون کردم و تفت دادم هم باز همه اونها رو درست می کنم. قالباً هم داخل فر می گذارم و از لحاظ سلامتی معرکه هستند و کم چرب و خوب.




همین.


پی نوشت:

پیراشکی 9595 حاوی 15 ورق به قیمت ورق: 4000 تومان

نان پیتا حاوی 4 عدد: 2000 تومان

پاستا صدفی "جامبو شلز، زر ماکارون" 500 گرمی: 5500 تومان

خمیر یوفکا حاوی 30-35 ورق: 6450 تومان

نان پیتزا حاوی 4 عدد: 4300 تومان

نودل: 2300 تومان

لازانیا و ماکارونی هم که هیچی


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۲۸
مریم صاد

نظرات  (۱)

خیلی‌ هم خوب.

 

اون مافین نودل همونه که برای من درست کرده بودی؟ چقدر خوشمزه بود. انقد که من کاغذه زیرش هم خوردم.

پاسخ:
:)
باعث شرمندگی و خجالت من...
;)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی