آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: پنج شنبه فیروزه ای :.

دوشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۵، ۱۲:۵۸ ق.ظ

به نام خدا

هیچ وقت فکر نمی کردم با وجود یاس سادات بتونم مطالعه کنم. یکی از دوستهام سری کتابهای "من دیگر ما" رو بهم هدیه داده بود، اون رو نمی تونستم بخونم و متوجه بشم، گذاشتمش کنار. بعد کتاب "خدمات متقابل اسلام و ایران" رو هم که دستم بود، باید در سکوت کامل می خوندم تا به دلم بشینه و به خاطر بسپارم. ولی این یکی، وسط بازی های یاس، وسط دیدن تلویزیون، بین هم زدن غذا و مواظبت از نسوختنش، مطالعه شد و کیف کردم.

اوایلش خیلی خوشم نیومد. یعنی با اون دیدی که رفته بودم سراغش، بیشتر برام حال گیری بود. اواسطش که یه جاهایی خیلی خیلی حرصی بودم از نویسنده. اما از فصل 6 و نیم به بعد، دیگه وضع فرق کرد. یا داخل داخل داستان رفته بودم، یا نویسنده تازه دستش اومده بود که چی کار کنه که حسابی به دلم نشست. 

ولی از اول ِاول داستان، برام تور پهن کرد و حسابی اسیرش شدم. خوابش رو می دیدم. غذا که می پختم ذهنم مشغولش بود و همش برای خودم دنبال پایان بندی می گشتم و سعی می کردم وقایع رو حدس بزنم.

خلاصه که خوب بود و یه نوازش خوبی شدیم با این کتاب.






به قول اون آقاهه:

...I Love You Imam Reza



پی نوشت: 

این دومین کتابی بود که ازش می خوندم. کتاب اول "لبخند مسیح" بود. که باید دوباره بخونمش. و حالا که کتاب تموم شده، برام جالبه که چقدر ماجراهای من رو می نویسه این آدم؟!  هم اون موقع هم حالا.


موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۰۹
مریم صاد

نظرات  (۴)

۰۹ اسفند ۹۵ ، ۱۰:۳۵ تبارک منصوری
خسته نباشی دلاور میون اون همه کار! :)
لبخند مسیح خوب بود!؟
چون نقدهایی که درباره اش خوندم ،زیاد نظر مثبتی نداشت و حتی پنج شنبه فیروزه ای،یه جا خوندم که مثل رمانهای عامه پسنده با کمی تم مذهبی...
پاسخ:
تعاریف از رمان خوب متفاوته.
من لبخند مسیح رو چون درگیر ماجرایی مثل داستان بودم، خیلی دوست داشتم. ولی دوباره باید بخونم ببینم هنوز نظرم همونه.
این یکی هم آخرهاش بهتر از اوایلش بود. اوایلش همونی که نوشتی حس می شه. از یه جایی به بعد که غرق داستانی، حس بدی به هیچ چیز نداری و با لذت می خونی و ادامه می دی. 
حالا می گم نمی دونم متن از یه جایی به بعد بهتر می شه یا چون داخل ماجرایی حس بهتر بودن ازش متبادر می شه.
۰۹ اسفند ۹۵ ، ۱۲:۲۴ 🍁 غزاله زند
چقدر خوب.من خیلی وقته نتونستم کتابی جز کتاب درسی مطالعه کنم :| 
کلا یکی از هدفهام بعد از کنکور مطالعه‌ کتاب‌هاییه که مدنظرمه ;) 
پاسخ:
انقده وقت داریییییییییییی؟
الآن به درسهات برس.
چه خوب که در نهایت کتاب رو دوست داشتی.. :)
پاسخ:
دست شما درد نکنه که معرفیش کردی اون حال خوب رو آخرش به ما دادی. 
بخش آخر، با تو شریک.
۱۲ اسفند ۹۵ ، ۱۱:۲۴ کشک و بادمجون
آخرین کتابی که همین چندوقت پیش خوندم این بود: روز بارونی هاپو  :دی ینی الان دیگه با هاپو و پیشی و اینا همذات پنداری میکنم  :دی
پاسخ:
منم یه هفته ای هست رفتم تو کارش.:))
فقط میخوام چسب کاریشون کنم که یاس خوردشون، از بین نره.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی