آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: کرفس :.

جمعه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۵، ۰۲:۲۴ ق.ظ

به نام خدا

آقا یه اپلیکیشنی هست به اسم "کرفس". برای سلامت در خوردن هست. روزانه مقدار غذای مصرفیت و میزان فعالیتت رو بهش میدی بهت میگه چند کالری دریافت کردی و چقدر کم و چقدر زیاده.

من همش فکر می کردم اصلا رژیم غذایی خوبی ندارم. ولی با برنامه کرفس که دارم پیش میرم فکر کنم امروز فردا برامون بسته های حمایتی بفرستن بدن بخورم جون بگیرم.

 والا بر اساس اینی که این میگه من باید روزی 2001 کالری دریافت کنم. ولی تا به امروز نشده به 1000 هم برسم. فکر کنم مشکل داره. می خواد آدمارو چاق کنه یواشکی.


از ورزش هم باید بگم دو هفته اول عالی پیش رفتم ولی دو هفته بعدی کج دار و مریز. گاهی با نشستن رو دوچرخه ثابت خودمو گول میزنم که یعنی دارم به خودم کلی حال میدم.

حوصله م سر میره. همین.




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۱۳
مریم صاد

نظرات  (۱)

سلام
چه جالب !!!! یه برنامه آدمو ندیده ، استیل بدنو ندیده واسه رژیمت راهنماییت می کنه !!!! چطور ممکنه ؟؟؟؟ همون یواشکی میخواد چاقت کنه
ولی ورزش خوبه ها استیلت رویایی میشه من کمبود وزن هم دارم فکرکنم کرفس بدرد من بخوره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی