آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: روزشمار :.

شنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۶، ۱۱:۲۸ ب.ظ

به نام خدا

برنامه ریزی رو برای تولد، با همسر و خانواده هماهنگ کردم.

چیزهای تزئینی که مد نظرم هست اگر بچه ها باشن، نمی تونم اجرا کنم. قرار شد خانواده من که تعدادشون کمتر هست و می تونم آنچه دلم می خواد رو اجرا کنم، روز تولد تو خونه مون پذیرایی بشن. خانواه همسر هم خارج از خونه پذیرایی خواهند شد. فعلاً که بهشون گفتم تولد نمی گیرم. تا ببینیم چی می شه.

نکته مهم، "چیزی که دلم می خواد" هست. چون تولد یک سالگی صرفاً تولد مامان و باباست. از سال دیگه هر چی خانم خانمها اراده بفرمایند رو باید پیش بریم. همۀ همه هم با قید "انشاءالله" غلیظ.

یه انشاء الله دیگه هم اینکه از 22 فروردین تا 12 اردیبهشت به مدت 4 هفته هر سه شنبه، ما در خانۀ مان جشن داریم. انشااااااااااااااااالله.





پی نوشت:

روحیه من اینطوریه.

برای شاد کردنش، برای سورپرایز کردنش، لحظه شماری می کنم و برام مهم نیست چقدر خرجش بشه. حتی اگر همه پس اندازم خرج بشه.







حالا اکثراً وبلاگم رو می خونه. امیدوارم تا پایان سورپرایزها به اینجا سر نزنه.

 یا اگر سر زد به روم نیاره. :)

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۱۲
مریم صاد

نظرات  (۲)

be lucky
پاسخ:
ooo
kharejiiiiiii
۱۳ فروردين ۹۶ ، ۰۹:۲۸ 🍁 غزاله زند
انشالله :)  پیشاپیش خوش بگذره ;) 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی