آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: واویلا یاسی ... :.

سه شنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۰۸ ق.ظ

به نام خدا

دومین مشکل من برای غذا دادن به یاس سادات با زبون روزه، ته مونده های غذاشه که سالمه ولی تحت هیچ شرایطی دیگه نمی خوردشون.

همینطور کاسه کاسه کاسه کاسه ... تو یخچال ردیف شدن و وقت افطار هم اصلا توان در خودم نمی بینم بخورمشون و الان دیگه واقعا ظرف کم آوردم و برنج سحری امروز رو تو شیرجوش پختم.

البته همین ته مونده های غذای یاس سادات که هیچ حساب و کتابی نداره، (یه بار یه غذا رو تا تهش میخوره و فرداش همون غذا رو دوتا قاشق می خوره و د فرار)؛ هم خطر اضافه وزن رو در غیر ماه رمضون ایجاد می کنه.

خلاصه اینطور. دلمم نمیاد بریزم بره ولی گاهی به اون مرحله می رسه و نصیب کفترها و بلبل خرماها که تو درخت موی حیاط لونه دارن، می شه.



موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۱۶
مریم صاد

نظرات  (۳)

اوه امون از این ریز ریز غذاها.

فکر کنم بهترین راهش همون ریختن برای پرنده‌ها باشه.

پاسخ:
تا وقتی که به مرحله غیر قابل خوردن نرسیده نمی کنم این کار رو. همش امید دارم که بلاخره جا پیدا می کنم می خورمش.
:(
۱۶ خرداد ۹۶ ، ۱۱:۵۳ کشک و بادمجون
خوبه دیگه نصیب پرنده ها میشه
پاسخ:
:)
راه حل بسیار مفیدیه. غذاها رو بریز زیر مو ی گوشه ی حیاط، میان میبرن همشوووو... با چشمهام دیده ام
پاسخ:
خب حیف نیست؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی