آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: دختره ی شمس القمر :.

جمعه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۶، ۰۵:۲۷ ق.ظ

به نام خدا

این شد سومی. شیشه شیرش رو میگم. با یکی از لیوانهای 12 تاییم و فنجون هدیه صبا و سمانه میشن سه تا. که یاس سادات خانم شاهکار زدن و شکاندندش.

شیشه شیر سیسمونیش wee بود. پیرکس نرم و نازکی که با انداختن کیف یاس سادات تو راه پله روی پله ها، خرد شد.

بعد رفتیم بی بی لند خریدیم. با یک عاااالمه انتقاد و نارضایتی. هم سنگین بود هم پر نقش و نگار که شبها درجه ش رو نمیتونستم تو کورماکوری بین خواب تشخیص بدم و آب پر کنم برای شیر خشک. و پستونکش انقدر سفت بود که با مال wee عوضش کردم. اما مقاوم بود. بارها از دستم افتاده بود و هنوز نشکسته بود. تا اینکه تو روز پر جیغ یاس، در یکی از اعصاب خرد کن ترین ساعات روز، نیم ساعت به افطار، کوبید روی کاشی آشپزخونه و صد تیکه ش کرد.

رفتم براش باز بی بی لند خریدم این بار ولی پلاستیکی. خیلی خیلی دوستش دارم. رنگش سفیده. درش خیلی خوب چفت میشه. پستونکش پلاستیک نرمه. طراحیش قشنگه. جنسش شبیه پلاستیکهای فریزی هست نه طلقی و کلا خیلی خوشحال شدم که انقدر به خودشون تکون دادن. البته هنوز برای بهتر شدن جا دارن. ولی بازم من راضیم. قیمتشم خوب بود. 


بی بی لند، مارک خوب محصولات کودک، ایرانی هست. البته به نسبت پنبه ریز.

انشاالله بهتر می شن. با حمایت ما.


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۱۹
مریم صاد

نظرات  (۱)

۱۹ خرداد ۹۶ ، ۱۰:۵۴ کشک و بادمجون
اولین بار که زد فنجون دوست داشتنی م رو شکست خیلی حرص خوردم.واقعا  دوسش داشتم . موارد بعدی عادی تر شد برام . و هر بار انتقاد باباش که وسایل شکستنی رو دم دست بچه نذار 😞
پاسخ:
😡

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی