آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: غم و غصه :.

سه شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۵۱ ق.ظ

به نام خدا

شیرم خیلی کم شد. نا آرومی یاس سادات هم داشت این پیام رو بهم ابلاغ می کرد و من ِ نابلد نمی فهمیدم. استفتائات و ماماهای فامیل مجاز به گرفتن روزه ندونستنم... خودم رو بستم به دم کرده زیره و رازیانه و هویچ پخته و هندونه و شیرموز. 

یاس سادات آروم شده و تقریباً جیغ رو کنار گذاشته. خیلی خیلی کم اگر دیگه هر چی حرف زده گوش ندادم، جیغ می زنه. 

البته که وظیفه اصلی من الآن اون هست. اما غصه می خورم دمادم و کلی افسرده م. آخه ماه رمضون بدون روزه هیچ کیفی نداره. تمام حسنش به روزه شه... دلم رو به این خوش کردم که دارم فرمان الهی رو اطاعت می کنم. 

حالا شما روزه ها، شما سوارها، یه نگاهی و دعایی هم به ما پیاده ها داشته باشین...





پی نوشت:

یک روز به یک فرزند دوم خانواده ای، گفتم :

" برنامه م اینه که در زندگی آوانس فوق العاده ای به یاس سادات که فرزند ارشدم هست، بدم(البته خودش متوجهش نخواهد شد). چون کلی با من و همسر راه اومده تا بفهمیم چی به چیه و مشق مادر و پدری کردیم باهاش و صداش در نیومده. "

اون فرزند دوم، متوجه حرفم نشد. حالا انشاءالله خودش که مادر شد متوجه حرفم می شه.

هنوز بعد از 13 ماه و 24 روز غلغلش دستم نیومده و هنوز یه عالمه اتفاق مونده تا متوجه بشم چی به چیه. فعلاً درسمون سر، 4 تا دندونه. خدا عالمه بعد چی می شه.


موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۲۳
مریم صاد

نظرات  (۴)

۲۳ خرداد ۹۶ ، ۰۵:۱۱ تبارک منصوری
پی نوشت... چه نگاه و تعبیر قشنگی :) 

پاسخ:
:) قربون شما
۲۳ خرداد ۹۶ ، ۱۷:۳۲ یک عدد فرزند دوم
نه باور کن متوجه شدم همون شب :دی، ولی خب چه میشه کرد دومی ها ناخودآگاه مظلوم تاریخ بشریت میشن دیگه از بس بهشون آوانس ندادن چون آوانس لازم نبودن و نیستن حتما.. :(
پاسخ:
من خودم به عنوان یک فرزند دومی، و باخطر شرایطی بدتر از شرایط تو، همیشه غصه های زیادی خوردم. ولی خب چه میشه کرد؟
شده دیگه!
منتظرم تو هم بیای و تعریف کنی که بیچاره مامان بابام تو فلان صحنه ای ازشون فلان توقع رو داشتم.
هووووم...
۲۴ خرداد ۹۶ ، ۱۲:۵۱ یک عدد فرزند دوم
مریم میدونم چی میگی مخصوصا وقتی خواهرزاده ی دومم به دنیا اومد و دیدم که چقدر رو اولی فشار هست، چقدر طفلکیه، چقدر گناه داره بچه.. انقدری که به خواهرم گفتم این دومی رو ولش کن فقط حواست به اولی باشه انقدر که ضربه ی بدی خورده بود انگار!
ولی قطعا من تو برنامه م اینه اگه فرزند اول و دومی داشتم، با همین صراحت که تو میگی برای یاس آوانس هایی در نظر میگیری، منم به جز اولی یه آوانس هایی هم برای دومی در نظر میگیرم(فقط به خاطر اینکه فرزند دوم بوده و به خاطر شرایط روحی فرزند اولم نتونستم اونطور که باید براش مادری کنم و محبت کنم بهش چون فرزند اولم اذیت میشده و غصه دار میشده!) فقط به این خاطر که تو زندگیش حس نکنه بی آوانس بوده.. از بس که بی آوانس بودن درد داره
پاسخ:
:)
۲۴ خرداد ۹۶ ، ۱۸:۵۵ کشک و بادمجون
تو این شبا ما رو فراموش نکنین .
پاسخ:
چشم حتماً از شما هم التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی