آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: لعن علی عدوک یا علی :.

پنجشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۶، ۰۳:۰۳ ق.ظ

به نام خدا

امروز همسر شیفت بود.

دلم می خواست شب قتل اون ملعون شیرینی بپزم. به خاطر همسر پریروز دونات "بن سا" یی که مدتها بود خریده بودم رو پختم. یه عالمه شد. با کلی شکلات آب شده تزئینش کردم بین طبقات تقسیم کردم.

اما امروز هم خدا لطف کرد و شیرینی دادن رو باز قسمتم کرد. پودینگ نسکافه "کوپا" پزیدم و تو یخچال گذاشتم و آخر شب با یه عالمه خامه و توت فرنگی یخی تزئین کردم و بین اعضای خانواده تقسیم کردم.




خداروشکر واقعا.


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۰۱
مریم صاد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی