آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: دوتایانه :.

شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۶، ۰۲:۴۵ ق.ظ

به نام خدا

عصری، من و یاس سادات، چیز جدیدی رو تجربه کردیم. دوتایی در حالی که من راننده بودم رفتیم دد.

مسیر دور نبود. یاس سادات تو صندلی ماشینش بود. آینه ماشین سمتش بود  و دید پشت کلا نداشتم. سرعتم از نورمالم پایین تر بود و با شعر خوندن سرگرمش کردم تا رسیدیم. کلا بد نبود. ولی خب همش نگران بی تاب شدنش بودم. 

برگشتنی هم خوابید تا رسیدیم و لایک داشت حسابی.






موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۰۳
مریم صاد

نظرات  (۴)

۰۳ تیر ۹۶ ، ۰۲:۵۰ فاطمه غلامی
سلام
ای قربونش برم که مامان دل نگرونش رو خسته نکرد :)
پاسخ:
خودمم قربونش برم واقعا.
۰۳ تیر ۹۶ ، ۲۲:۰۸ 🍁 غزاله زند
چه آروم 😊 خداحفظش کنه 😇
پاسخ:
آمین
۰۵ تیر ۹۶ ، ۱۶:۳۰ کشک و بادمجون
صد تا لایک
پاسخ:
لاو لاو لاو

ای جون دلم که بچمون انقد خوب همراهی کرده.

دیگه ترستون ریخته، پیش به سوی مادر و دختری‌های فراوان.

پاسخ:
اوهوم 😊

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی