آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: در این روز آخر ... :.

يكشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۶، ۰۵:۵۲ ق.ظ

به نام خدا

دلم گرفته.

امروز روز آخره و دلم نمیاد بخوابم. همش می خوام یه کاری کنم. الآن جزء قرآنم رو تموم کردم. و جزو معدود روزها و شبهاست که منتظر نشستم همسر بیاد. و اصلاً هم نمی دونم چرا.

ذهنم خیلی درگیر فاطمه سادات و سمانه هست. دعا دعا دعا.

دیروز فاطمه سادات، دختر عموی یک ماه کوچیکتر یاس سادات، دچار تشنج شد و اوضاعش خیلی بد شد و امروز منتظر جواب نوار مغزی هستند که دچار آسیب مغزی نشده باشه انشاء الله. انقدر قاطی م...

سمانه هم امروز به عقد آنکه دوستش داشت، در میاد. برای رفع اضطرابی که داشت دعا می کنم. 

شما هم برای من دعا کنین در این روز آخر. اگر خوندینم.

نمی دونم چمه. حالم خوب نیست...





موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۰۴
مریم صاد

نظرات  (۴)

۰۴ تیر ۹۶ ، ۱۳:۰۷ 🍁 غزاله زند
انشالله سلامته و چیزی نیست :) 
چشم،دعا میکنیم،کاری که از دستمون بر میاد.
نماز و روزهاتون قبول باشه ;) 
به دلتون اضطراب و ناراحتی راه ندین،به خدا بسپارین.اون بالایی خیلی حواسش به همه چیز هست :) 
پاسخ:
😊بعله که هست
۰۵ تیر ۹۶ ، ۱۸:۲۰ کشک و بادمجون
ایشالا که حال فاطمه سادات خوب باشه . خدا مراقب کوچولوها هست .
و احوال شما هم خوب بشه  😊
پاسخ:
ما خوبیم الحمدلله 

امیدوارم سلامت باشه فاطمه سادات عزیز.

حال دل شما هم خوب باشه عزیزم.

پاسخ:
آمین...
۱۶ تیر ۹۶ ، ۰۰:۵۶ کشک و بادمجون
کجایی خانوم ؟!
پاسخ:
اینجام

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی