آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: خاااااامههههه :.

پنجشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۰۹ ق.ظ

به نام خدا

شب عید فطر، هم سالگرد قمری نامزدیمون بود هم عید، یه بسته از محصولات "بن سا" م مونده بود و در این زمان خرجش کردم. نان خامه ای.

روز آخری رو هم الحمدلله روزه بودم و دیگه دم افطار نا نداشتم. و تا اون زمان نونها رو درست کرده بودم و خامه رو زده بودم تو یخچال بود و دیگه حال نداشتم پر کنم و تزئین کنم، رفت واسه بعد افطار.

حالا این نان عزیز و لطیف و خوشمزه، با مقدار قابل توجهی کره درست میشه و خونگیش عطر کره خوبی داره، برخلاف بیرونی هاش.

چون با قاشق تو سینی فر ریختم نه با قیف، خیلی اذیت شدم. اشتباه کردم، حرف دستور داخلشو گوش دادم. با قیف خیلی راحت تر و سریعتر میشه. ولی خب میگم خوشمزه تر از بیرونی ها بود. و ترد تر. و خوش عطر تر.

خلاصه ما اینها رو خامه هم زدیم و روش رو هم رگه های شکلات 90 درصدم زدیم و با پودر پسته تزئین کردیم و دادیم رفت برای همساده های ساختمان.

خودمونم یه عاااااالمه خوردیم.

حالا از اون به بعده، یا چی ش رو نمی دونم!!! دیگه توان خوردن شیرینی تر رو ندارم. یعنی اون شبم که هوس چیز کیک کردم، دقیقا حدسم درست بود و "به جاش" همسر نون خامه ای برام خرید؛ و فرداش هم تو هایپر مارکت باز نون خامه ای خوردیم و هر دو بار چنان حال بدی پیدا کردم دیدنی.

الان که اینستاگرام بودم و کیکها رو سرچ می کردم، از کیک خامه ای ها چندشم می شد. 

باشد که رستگار شویم اینطور



پی نوشت:

از سری پستهای جا مونده به علت مشغله.


موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۲۹
مریم صاد

نظرات  (۱)

از کل متن همین جور نون خامه‌ای می‌چرخه تو سرم و دلم غاش میره.

شکموی که منم 

پاسخ:
ولی الآن من اینجوری شدم که با چنین متنی سر دلم یه وزنۀ چهل تنی می گذارن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی