آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: کوکب خانم :.

پنجشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۰۵ ق.ظ

به نام خدا

من الآن به شدت حس "کوکب خانم زن پاکیزه و با سلیقه ای بود" رو دارم.

الآن داشتم لواشک آلو درست می کردم. خیلی راحت تر از آلبالو بود والا. دوتا چرخوندمش تو سبد، صاف صاف شد. آلبالو گریه ام رو در آورد بابا.

خلاصه اینکه هر چی غذاهام داره افول می کته به نظر خودم، این چیز میزهای جدید رو دارم تجربه می کنم باحاله و خوب هم از آب در میاد.

حالا یه کیلو گیلاس داشتیم تو خونه، نخوردیم، پریروز یه نصفش داشت خدابیامرز می شد، از وسط جداش کردم و هسته اش رو در آوردم و به جای مامانهامون که قدیم در این مواقع تندی مربا درست می کردن، دنبال کیک بودم. 

با توجه به مواد داخل خونه یک چیزی پختم افتضاح. می شه گفت خاگینه گیلاس بود تا کیک. امروز نصف دیگه اش رو هم دیدم دارن به فنا می رن باز این کارو انجام دادم ولی دلم نبود شب شهادت امام صادقی، کیک بپزم. گذاشتم برای بعد تو فریزر. 

حالا هر وقت پختم و خوب شد هم دستور خوبه و هم دستور بده رو می گذارم که بده رو نپزید، خوبه رو بپزید کیف کنین.




پی نوشت: 

وضعیت استفاده از قند هامون واقعاً باعث تأسفه. خیلی تمایلی به شیرینی ندارم ولی بازم میزان مصرفیم رو دارم به نصف می رسونم. روزانه 6 قاشق غذاخوری اجازه استفاده از قند رو داریم. سس کچاپ و مایونز، خوراک لوبیای کنسروی و حتی آب گاز دار یه عااااالمه قند دارن!!!!!

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۲۹
مریم صاد

نظرات  (۱)

مجازات من که میام یهویی چندین تا پست رو با هم می‌خونم اینه که دل غشه بگیرم 

ها‌ها ها

پاسخ:
یوهاهاهاهاها

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی