آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: خاکستری :.

پنجشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۶، ۱۰:۱۷ ب.ظ

به نام خدا

کتاب رو دو روزیه تموم کردم و خیلی بهش فکر می کنم.

خیلی نکاتی داشت که شکرم رو صدچندان می کنه و قلبم رو روشن. 

اوایل هرچه می خوندم متوجهش نمی شدم. مثل هذیان گویی های نویسنده بود. کمی که گذشت و به خلاقیت نویسنده پی بردم، جالب و خوندنی شد. مرور مداوم اوایل داستان؛ حین خوندن کتاب، خیلی جالب بود. مثل حل پازل.



 نمی گم نخونید چون از لحاظ نوشتاری خیلی جالبه ولی خب خیلی کلافه هم می شید از تعداد آدمهای داخل داستان و ماجراهاشون و اون کثیف کاریها و رذالتها.



پی نوشت:

تعبیر جالبی نرجس داره که لب مطلب رو بیان می کنه، ولی اگر بگمش کل داستان به فنا رفته. پس نمی گم.

الآن هم یه کتاب دیگه می خونم درست مال همون زمان که داره سیاهی های کتاب قبلی رو می شوره و می بره.


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۱۳
مریم صاد

نظرات  (۴)

۱۳ مهر ۹۶ ، ۲۳:۰۳ تبارک منصوری
این همون چندش لجنی بود؟ :)
کتاب لم یزرع رو وسوسه شدم بخونم. توی برنامه کتاب باز سید مهدی شجاعی معرفیش کرد منم که به سید مهدی ارادت خاصی دارم >_< نظرت راجع بهش مثبت بود؟
پاسخ:
آره این چندشه است.
و آره خیلی عالیه لم یزرع. متن عربی هم داشت که واسه تو خوبه ما نمی فهمیدیم. :)) 
۱۳ مهر ۹۶ ، ۲۳:۰۸ تبارک منصوری
یه پوئن مثبت ؛)
پاسخ:
اره دیگه ؛)
من این کتاب رو خیلی دوست دارم
خیلی دوست دارم
خیلی دوست دارم
خیلی دوست دارم
خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی دوست دارم.....
خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی....
پاسخ:
بعله

مرسی‌ بازم برای معرفی‌.

دیگه نرجس جون که میگه دوست داشته اونم خیلی‌ باید خوند این کتاب رو.

پاسخ:
بخون. بدت نمیاد اگه مثل نرجس خیلیییی خوشت نیاد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی