آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: full :.

سه شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۶، ۰۲:۳۷ ق.ظ

به نام خدا

خیلی خوشم میاد ازین وضع. که تا دیروقت دیر وقت، مثلا 4 صبح بکوب دارم کار می کنم. بعد ازون طرف هم با هول و ولای اینکه کارهام می مونه صبح زود یعنی مثلا 9 از خواب می پرم و عصر هم نمی خوابم و باز یه عالمه کار دارم.

من عاشق کار داشتنم. 

ازینکه الان فقط سه شنبه هام آزادم خوشم میاد. و این روز رو گذاشتم برای انجام کارهای عقب مونده ی روزهای دیگه.

***

به معلم خیاطیم گفتم برای این هفته چی کار کنم؟ گفت فقط استراحت کن رااااحت بشین سر جات. هفته دیگه نیام ببینم برام لباس مجلسی دوختی! :))

خیلی حال کردم. 




اون بنده خدا میگه این حال یعنی خود پسندی. :(

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۲۱
مریم صاد

نظرات  (۳)

۲۱ آذر ۹۶ ، ۰۸:۰۳ کشک و بادمجون
به به خیاطی 
چقدر خوبه که به علاقمندی هات میرسی. من همیشه وقت کم میارم . البته قبول دارم که کلا تنبلم هستم ؛-) 
والبته اینکه بعد ازدواجم همیشه یه گیری داشتم که مهمتر از علاقمندیهام بوده . زنده بمونم و دردهای پیری نیاد سراغم فک کنم چند سال آینده اوضاع روبراه تر باشه 😃
پاسخ:
تو فرشته و پرانرژی و فعال و همه چیز تمومی. خودتم خوب می دونی.
وای خوش به حالت چقدر پر انرژی ای ^_^
پاسخ:
اره بعضی وقتها اینطوری میشم.
۲۳ آذر ۹۶ ، ۱۱:۳۷ کشک و بادمجون
😚😚😚😚😚
پاسخ:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی