آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: آه :.

دوشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۶، ۱۱:۴۸ ب.ظ

به نام خدا

باید کرفس رو دوباره رو گوشی نصب کنم.

خیلی دلم شیرینی خامه ای و باقلوا و بامیه و کیک و نسکافه و مرغ سوخاری و چیپس و این هیولاها رو طلب می کنه، ولی میزان سوزوندن کالریم رو که نگاه می کنم، حیفم میاد بخورمشون. 

تو فکرم روزهای فرد هم این استخر محل برم، البته یکمی دورتره و باید ماشین ببرم، ولی اینطوری شاید بشه یه کوچولو یه دلمم حال بدم.

چقــــــــــــــــدر گشنمه! خوراکی های مضر خوشمزه، دلم می خوادتون.




موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۰۹
مریم صاد

نظرات  (۳)

وای نمیدونم چرا درست موقعی که میخوای رژیم بگیری همه خوراکی های دنیا بنظرت خوشمزه هستن :|
پیاده روی که میرم،چشمم به هرچی بیفته دلم میکشه هی :| هی باید تهذیب نفس کرد
پاسخ:
واقعا

چرا هرچی‌ خیلی‌ خوشمزس چاق کننده و مضر هم هست.

خیلی‌ بی‌ انصافیهٔ والا.

پاسخ:
خیلی. خیلی. خیلی.
با این کرفسه اوضاع بهتره.
اگه یه چیزی زیاد بخورم ولی فعالیت بدنیم رو ببرم بالا باهام راه میاد. تنظیم می کنم دیگه. همه چی می خورم با تنظیمات + فعالیت بدنی.
۱۲ بهمن ۹۶ ، ۰۱:۱۷ کشک و بادمجون
چاق شدی ؟😉
پاسخ:
نه. کم هم شدم. ولی دیگه پا تو سنیم. مواظبت نکنیم خراب می شه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی